253 Reacties
één jaar geleden
de melk was op, en ik moest echt enorm hard huilen. alsof het het aller ergste was
één jaar geleden
Reactie op Anne de Munck
De film Up vanmiddag gekeken met de oudsten. Tranen met tuiten 😭 😂
Dat heb ik met de leeuwenkoning 😂
één jaar geleden
Ik moest gaan lunchen en had nergens zin in maar had wel veel trek. Zag er al helemaal tegenop en toen kwam ik in de koelkast een heul lekker restje van de vorige dag tegen hahah. Echt hard gehuild van blijdschap 😂
één jaar geleden
Afgelopen week ging ik boodschappen doen (5min rijden), mijn vriend vertrok hetzelfde moment van zijn werk (40min rijden). We kwamen tegelijkertijd thuis aan en zijn opmerking was lachend: heb je al die tijd in de Lidl rondgelopen? (Ja dat deed ik, keuzestress wist niet wat ik moest halen en natuurlijk een tas vol met ‘halve recepten). Jup huilen huilen huilen. Nu is het grappig, maar op het moment zelf niet 😂
één jaar geleden
Mijn man was: aan het inpakken om een nachtje weg te gaan, de was ophangen, eten maken, tafel dekken. Terwijl ik misselijk op de bank lag. Hij vroeg heel lief of ik de kaarsjes wilde aansteken waarop ik zuchtte. En hij zei: ja sorry ik kan niet alles tegelijk doen. Toen moest ik huilen want ik voelde me zo schuldig dat hij aan het rennen en vliegen was en ik maar op de bank lag 🥲
één jaar geleden
Omdat mijn man niet had gedouched en in bed kwam slapen en wel mijn parfum had lopen spuiten🥲🥲🥲
één jaar geleden
Ik ging van de week eitjes koken, en normaal vind ik ze zachtgekookt heel lekker. Nu had ik ze (dacht ik) hard gekookt, maar toen ik het op brood wilde doen bleek het dus zacht waarop mijn vriend zei; hey, dit mag je toch niet?
Sluizen gingen open😂