253 Reacties

10 maanden geleden

hier praktisch tranen want het is me gelukt om een ZZP kraamhulp te vinden.

10 maanden geleden

Vanochtend keihard gehuild omdat mijn man een tosti voor me had gemaakt en ik daar zoveel zin in had. Vond het zo lief dat hij dat aanvoelde. De tranen stroomden over mijn wangen 😭😂

10 maanden geleden

Reactie op Mommytobe24x

Ik heb zoveel trek in een zacht gekookt eitje 😭
Dit had ik ook de 1e 4 weken. Werd er midden in de n8 voor wakker. Daarna werden het gebakken eieren. Maar ik rook opeens de nalucht ervan en sindsdien moet ik al kotsen bij het denken aan eieren 🤭

10 maanden geleden

Al meerdere momenten gehad. Zoals bij de film Encanto toen oma haar man moest achterlaten en doorging met 3 kids..of nog erger...toen ik over het ongeval met de spookrijder op de a1 las en gelijk mijn vriend in tranen opbelde dat hij heel veilig naar huis moet fietsen (er was niks aan de hand natuurlijk).

10 maanden geleden

Hier grote tranen omdat m’n vriend het water van de bloemkool weggooide na het koken terwijl ik daar nog een sausje mee wilde maken 😭

10 maanden geleden

Ik moest net huilen van het lachen door mn man. Die zat met de Nijntje winter muts van onze dochter op. In een hoekje op de grond, het typische beeld van ouderschap is zo zwaar 😂😂😂

10 maanden geleden

Alle kerst reclames op tv 😭😭 Vooral die met zielige muziekjes

10 maanden geleden

Ik moest huilen omdat m'n vriend me een knuffel gaf en hij stonk uit z'n mond omdat ie de avond ervoor een verjaardag had en alcohol en hapjes enzo 🤣 ohja en ik krijg een pot niet open 😅

10 maanden geleden

Iets minder dan een week voor de test al; het stukje "Show yourself" van Frozen II. Ineens tranen met tuiten 😂 Nog steeds krijg ik er tranen van in mn ogen, want het is gewoon een mooi stukje/liedje. Maar heb de film al zo vaak gezien met onze dochter en dat was de eerste keer dat ik er zo op reageerde, maar direct ook een voorteken...🤣

10 maanden geleden

Ohja en gisteren eindelijk eens (vegan) sushi gegeten. Inari is mijn favoriet, ik neem een hap en keek echt zo; 🥹 dus mijn man zei al, ja, is het lekker schat...?🤣🤣 Heb denk ik 6x gezegd tijdens het eten dat ik zo blij was dat we dit hebben besteld... Lang geleden dat we eten hadden besteld en dat iets me zooooo goed smaakte. Er is er nog 1 over voor mijn lunch morgen😍

10 maanden geleden

Reactie op Djuni

Bij de eerste zwangerschap wilde een oude dame in scootmobiel oversteken, d ...
Ik kreeg tranen bij het lezen van dit bericht. Zag er al helemaal voor me in haar scootmobiel😊😊😊

10 maanden geleden

Kennen jullie het liedje, Kinderwens van Goldband? Ik heb nu al zeker 3x moeten huilen erom. 1x in mn eentje tijdens het puzzelen en 1xtje omdat mijn vriend het voor me meezong tegen mij. Vooral die eerste zin. Vond t altijd al een prachtig nummer. Maar nu kan ik er niet meer met droge ogen naar luisteren

10 maanden geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Kennen jullie het liedje, Kinderwens van Goldband? Ik heb nu al zeker 3x mo ...
Hahaha jaaa, tijdens de vorige zwangerschap was ik op down the rabbit hole en zongen ze dit. Traaaanen met tuiten 😂😂

10 maanden geleden

Ik moet sowieso super veel huilen, maar vandaag tranen met tuiten, omdat ik de kerstboom samen met mijn partner "moest" optuigen en ik er geen zin in had.. 😵‍💫🤣 (hij staat nu wel haha 👌)

10 maanden geleden

Eten… 🤣 Mijn man had sperziebonen meegenomen ipv snijbonen. En een andere keer had ik gevraagd om witte bolletjes en kreeg ik kaiser broodjes 😂. Moet er wel bij zeggen dat ik HG heb en veel overgeef. En eigenlijk niks verdraag qua eten. Ik lust alleen snijbonen nu en witte bolletjes 😅

10 maanden geleden

Mn vriend at vlees zonder mij 😭

10 maanden geleden

Reactie op 90Lisa

Huilen valt bij mij nog mee, maar waarom de hele wereld opeens zo vreselijk ...
Hahaha echt hè

10 maanden geleden

Fijn topic dit :-D Ik wilde sladressing gaan maken, en mijn vriend had dat al gedaan dus hoefde niet meer. Tranen!

10 maanden geleden

Een liedje van kinderen voor kinderen “Ieder kind hoort te dromen”, toen wist ik dat ik zwanger was 🤣

10 maanden geleden

Ik had het koud, echt heel erg koud. De paarden wilde niet hun stal in en ik was ook erg moe. Hier heb ik echt even om gehuild 🙈