219 Reacties
10 maanden geleden
De jurk niet heel goed aansluitend haha maar was hier 13w precies (afgelopen donderdag) en net zo ver als bij mijn dochter toen ik 17+5 was haha 😂 dit gaat een hele grote buik worden haha
10 maanden geleden
In de ochtend gemaakt, een verschil met vorige week toen mijn hele buik opgeblazen was
10 maanden geleden
Reactie op Ellen765
T is echt nog niet zoveel, precies 14 weken vandaag.
Ahh maar ik zie het wel best duidelijk! Echt die bolling onderin. Heel mooi al
9 maanden geleden
Ik ben nu 13+2 en ik heb het gevoel dat m’n buik wel groter wordt. Voor mijn gevoel is dit eigenlijk nog te vroeg, omdat ik alleen maar hoor dat het rond 15-16 weken een beetje begint te komen. Dit is mijn eerste zwangerschap, meer hier ervaring mee tijdens eerste zwangerschap?
9 maanden geleden
Reactie op Linnie2024
Ik ben nu 13+2 en ik heb het gevoel dat m’n buik wel groter wordt. Voor mij ...
Ik ben vandaag ook 13+2! Gisteren gingen we uit eten met de schoonfamilie en ik kwam bekenden tegen, die feliciteerden me ook gelijk omdat je nu wel echt begint te zien dat het een zwangerschapsbuikje is (ook eerste zwangerschap) 😊
9 maanden geleden
Reactie op PHv
Ik ben vandaag ook 13+2! Gisteren gingen we uit eten met de schoonfamilie e ...
Ah toch wel dan! Ja t maakt me ergens nog wel wat onzeker, in m’n eigen broeken zie je die buik wel maar dat zit nog tussen “dik” en zwanger in, en zwangerschapsbroeken zijn eigenlijk nog net te groot. Het zal er vast bijgoten hahaha, maar kan niet wachten tot je zeker weten ziet dat ik zwanger ben, in plaats van “dik”😂