67 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op SamenDrie

Zo knus en zoet! Nee dat geeft niet, dan zoek ik het gewoon op (luiheid 😂) ...
🥰 Op de website staat bij leeftijd vanaf de geboorte maar geen maximum aangegeven

23 dagen geleden

Reactie op AnoniemLwd

🥰 Op de website staat bij leeftijd vanaf de geboorte maar geen maximum a ...
Lief, heb je gewoon gekeken 😭❤️❤️ Ik ga kijken naar de afmetingen, dat zal wel een inschatting geven denk ik!

22 dagen geleden

Deze draagzak van Mabe. Ik vind een artipoppe draagzak geweldig maar echt te duur, deze is niet goedkoop maar een stuk betaalbaarder. En omdat mijn dochter overdag niet slaapt behalve in de draagzak gebruik ik hem meerdere keren per dag. Kan er inmiddels alles mee als zij in de draagzak zit (was doen, koken, opruimen, nagels lakken😅). https://mabeproducts.com

22 dagen geleden

https://open.spotify.com/episode/4n6IVG4RWwBfCIbsMEL1q8?si=cNwlMcgwQ_iZUQNldjrVvg&t=11659 Deze white noise met shhh-geluid. Scheelt me een hele hoop sussen.

22 dagen geleden

Verzamel kennis over hoe een baby slaapt. Het geeft geen garantie over doorslapen en alle dutjes in bed maar het zorgt er wel voor dat je beter kunt begrijpen waarom dingen zo gaan.

22 dagen geleden

Als first time mom de tip van mn eigen moeder gekregen om de aflevering van Ewout: jong en verbrand, te kijken... zo verdrietig voor de kindjes en ouders. Maar zoooo leerzaam! Ik was me nog niet van alles zo bewust, dus ben blij deze te hebben meegepakt voor bewustwording van huis, tuin en keuken gevaren.

22 dagen geleden

Reactie op lavieenrose

Leren vertrouwen, in jezelf, de natuur en je baby. Dat geeft zoveel rust. N ...
Dit idd. Enige wat hier qua baby vastligt is door de week om 6u in de ochtend mijn man die de kleine de fles bied zodat wij (ik en peuter) niet om half 7 perse wakker worden. Ene keer drinkt hij amper, andere keer fles bijna leeg (gekolfde bv). Voor de rest is het hier go with the flow..

22 dagen geleden

Reactie op BabyJuly2024

Als first time mom de tip van mn eigen moeder gekregen om de aflevering van ...
Mijn moeder tipte mij hier ook over, haha! Afschuwelijk inderdaad, het zal je maar gebeuren…. Moet er niet aan denken 🥺

22 dagen geleden

Beetje zelfde categorie als die wikkeldeken: allebei mijn kindjes sliepen/ slapen hier heel snel en lang in 👌 Alleen overdag gebruik ik ‘m.

22 dagen geleden

Ik heb een speciale borstvoedingsdoek gekocht. Er zit een beugel in aan de bovenkant en zo kan je zien wat je kindje doet ipv hanessen met een Hydrofiele doek. Echt mijn best gespendeerde 9 euro.

22 dagen geleden

Wanneer je gaat koken je kindje in het babyzitje zetten van de triptrapstoel en hem schuin achter je zetten (op veilige afstand) Kan jij koken en hij heeft iets om naar te kijken.

22 dagen geleden

En een tip van de kraamzorg. Je hoeft geen dure speciale hoes te kopen om je slaapkussen om te toveren tot voedingskussen/babynestje. Gebruik een kussensloop

22 dagen geleden

Reactie op Moeder190513

Ik heb een speciale borstvoedingsdoek gekocht. Er zit een beugel in aan de ...
Ja, die heb ik ook! Ik gebruik hem in het openbaar.

22 dagen geleden

Reactie op BabyJuly2024

Als first time mom de tip van mn eigen moeder gekregen om de aflevering van ...
Dankjewel! Goed om even te zien

22 dagen geleden

Voor de mama's die hun kindje veel in de draagzak hebben of moeten wiegen voor het slapen. Ik heb de fitnessbal weer uit de kast getrokken en ga dan hierop zitten vaak ben ik wel 30 min aan het wiegen voor ze eindelijk slaapt dus dan is dit een uitkomst!

22 dagen geleden

Neem een schoonmaker hihi beste investering van m'n leven

22 dagen geleden

Reactie op layla223

Ja dat kan, maar hij moet wel ergens omheen bevestigd worden. Heb het eigen ...
Werkt hier echt super!

22 dagen geleden

Wollen rompers, dekentjes en voetenzak. Sinds onze zoon er is zo fan van wol! Temperatuurregulerend dus altijd warm genoeg zonder te warm te zijn.

22 dagen geleden

Reactie op Moeder190513

En een tip van de kraamzorg. Je hoeft geen dure speciale hoes te kopen om j ...
Wij gebruiken aankleedkussenhoes idd!

22 dagen geleden

Hier de gouden tip voor ouders. Destijds bij de oudste gekregen van het CB. Chinees boeren. Zet na de voeding de baby zittend voor je op je knieën en ondersteun de baby met je handen onder zijn oksels. Duimen aan de voorkant en met je wijsvingers ondersteun je het hoofdje. (Aan de achterkant) Vervolgens draai je baby om zijn as. Rustig linksom en rustig rechtsom. En voila baby boert. Werkt hier al jaren met succes. CB zei dat ze dit in Azië veel doen, vandaar dat wij dit Chinese boeren noemen. 😉