67 Reacties

22 dagen geleden

Reactie op melis-19

Wollen rompers, dekentjes en voetenzak. Sinds onze zoon er is zo fan van wo ...
Welk dekentje kan je aanraden?

22 dagen geleden

Reactie op KMG

Wij gebruiken aankleedkussenhoes idd!
Inderdaad, ideaal! Aankleedkussen hoes teddy van de kruidvat er omheen

22 dagen geleden

Reactie op Moeder190513

Ik heb een speciale borstvoedingsdoek gekocht. Er zit een beugel in aan de ...
Welke heb je precies? Ik heb ook eentje met zo’n beugel maar die is zo slap dat het voor geen meter werkt

21 dagen geleden

Reactie op Myrthe1994

Alwero heeft fijne maar bijvoorbeeld Jollein ook

20 dagen geleden

Reactie op anoukb30

https://open.spotify.com/episode/4n6IVG4RWwBfCIbsMEL1q8?si=cNwlMcgwQ_iZUQNl ...
Geniaal! Deze heb ik opgeslagen. Wij sssh-en ook altijd met in slaap helpen en wiegen etc dus deze komt goed van pas 😂

20 dagen geleden

Reactie op AnoniemLwd

Welke heb je precies? Ik heb ook eentje met zo’n beugel maar die is zo slap ...
Op Amazon de eerste hit die naar boven komt! Beugel is ook niet super stevig, maar ik vind hem stevig genoeg

20 dagen geleden

Reactie op Myrthe1994

Van Nanami gebruik ik de wollen dekentjes. Vind ze echt top!

19 dagen geleden

Na de voeding baby een tijd enigzins rechtop houden en goed laten boeren. Wanneer de baby in slaap is gevallen je die slapend wil wegleggen de baby eerst in een liggende positie bij je houden om te kijken of alle boertjes eruit zijn. Op die manier raakt de baby niet supersnel van streek en kun je direct laten boeren wanneer je merkt dat ze nog ongemak hebben. En je wordt zelf minder gefrustreerd van het wegleggen en weer oppakken (vooral snachts wel fijn).

17 dagen geleden

Tip als je baby niet van tummy time houdt, zoals die van mij. Hang hem over de bankleuning 😂

16 dagen geleden

Iedereen een eigen wasmand voor de schone was. Daar per persoon de was in opvouwen en je schuift het zo de juiste (kinder) kamer binnen. Wasgoed voor badkamer of keuken ruim ik meteen op.

15 dagen geleden

De onderdelen van een grote dr browns fles (smalle hals) passen ook op deze glazen flessen van het merk sterifeed. https://www.bol.com/nl/nl/p/sterifeed-moedermelk-bewaar-fles-20-stuks-250-ml/9200000130997827/?Referrer=NLGOOFS&utm_source=google&utm_medium=free_shopping

15 dagen geleden

Reactie op CarolineF1986

Mandarijnen partjes zonder velletjes? Mandarijn horizontaal doorsnijden en ...
Dit gisteren gedaan. Echt een gouden tip 😂🧡

15 dagen geleden

Reactie op Megeli167

De onderdelen van een grote dr browns fles (smalle hals) passen ook op deze ...
Klopt, die van Medela en difrax ook!

13 dagen geleden

Voor de dames die er ‘s nachts uit moeten voor een voeding of andere reden. Neem een elektrisch dekentje (of vraag er eentje op Sinterklaas). En als je uit je bed gaat doe je hem aan en dan kom je na de voeding terug in een heerlijk warm bedje om verder te slapen! 😴

13 dagen geleden

Reactie op Blondie1988

Voor de dames die er ‘s nachts uit moeten voor een voeding of andere reden. ...
Goeie! En een lekker fleecedekentje naast je bed leggen die je gelijk over jezelf heen kan doen als je eruit moet zodat je lekker warm en slaperig blijft 🥰

12 dagen geleden

Reactie op Blondie1988

Voor de dames die er ‘s nachts uit moeten voor een voeding of andere reden. ...
Ik zou niks elektrisch nemen! Hier laatst bijna brand gehad door dat rotding. Er zat al een zwart brandgat in toen ik er achter kwam.

12 dagen geleden

Reactie op layla223

Ik zou niks elektrisch nemen! Hier laatst bijna brand gehad door dat rotdin ...
Dit is precies de reden dat ik nooit zo'n elektrische deken, kussen, kruik oid zou aanschaffen. Ook al is de kans misschien klein, je zal maar net de pech hebben dat het je overkomt. Jij was er gelukkig op tijd bij, maar brrr ik moet er niet aan denken wat er gebeurd als je het niet gelijk door hebt (of eronder ligt). Doodeng! Lees het steeds meer dat mensen het gebruiken, maar mij niet gezien!

12 dagen geleden

Het is niet mijn doel een discussie te starten. Mijn tip is zorg voor warmte. Dan blijf je lekker rozig wat Tiflihabibi ook zegt. Lekker warm blijven!

12 dagen geleden

Wanneer je flesvoeding geeft en in de nacht een fles moet maken: poedermelktoren met al de juiste hoeveelheid schepjes en fles al boven/naast je bed hebben staan. Wss al een veel gegeven tip, maar het scheelt een trap af en op in de nacht. En fijn om nogmaals herinnerd te worden dat ik mezelf niet gek moet laten maken door alle slaapschema’s en te proberen te verklaren waarom ze niet wil slapen. Daar ben ik erg onzeker over terwijl als ik kijk naar m’n meisje, ze het heel aardig doet al! Uitspraak die ik tegenkwam op insta: baby is baby’ing. Dus: je baby doet baby dingen en is vaak niet eens te verklaren, omdat ze een baby zijn 😅

11 dagen geleden

Luvion ultra pro flessenwarmer om onderweg een fles te maken! Ik vind het een ideaal ding👍