10 Reacties
één maand geleden
Dit klinkt herkenbaar. Die van ons maakt ook de lange ruk in de avond. Ik vind het toch wel erg fijn dat ik daardoor met mijn man op de bank kan zitten, dus ik neem het voor lief. Het is al een uitdaging om twee jonge kindjes te hebben dus elk moment dat ze tegelijk op bed liggen is mooi meegenomen 🤣
één maand geleden
Hier ook, rond half 7 de laatste voeding en daarna naar bed. Het wisselt hoelaat ze komt, meestal rond half 3 of rond 4/5. Herken wat je zegt hoor, als ze rond half 5 komt, slaap ik daarna ook niet meer. Hou me er maar aan vast dat het een fase is, ze slaapt verder goed, dus ga er ook niks aan veranderen dmv droomvoeding oid
één maand geleden
Mijn dochtertje van 11 weken gaat ook rond 19.00 al lekker slapen en is daarna niet meer wakker te krijgen. Ik heb dat droomvoeden wel geprobeerd, maar dat had niet tot gevolg dat ze daarna de hele nacht doortrok. Ze komt altijd ergens 1x tussen 2 en 5. Dus heb me er bij neergelegd en geniet er gewoon van dat we weer 'vrije avonden' hebben. Ik lees hierboven iets over een warmere slaapzak en wie weet is dat wel een goeie inderdaad. Ze had vannacht voor het eerst een dikkere slaapzak aan en toen kwam ze niet midden in de nacht en maakte ik haar zelf om 06.15 wakker omdat m'n borsten op knappen stonden 🤭
één maand geleden
Hier ook precies hetzelfde! Dat is eigenlijk sinds hij tussen 19:00 en 20:00 naar bed gaat. Voorheen lukte dat nog niet en ging hij om 22:00u slapen na nog een voeding. Kwam dan pas om 04:00 en dan om 08:00. Nu heb ik ook het gevoel dat ik zoveel minder slaap. Misschien toch heel vroeg zelf naar bed gaan?
één maand geleden
Reactie op SMommy
Hier ook precies hetzelfde! Dat is eigenlijk sinds hij tussen 19:00 en 20:0 ...
Ja ik ga hem vandaag ook niet meer wakker maken voor late voeding en ga zo naar bed. Mocht ie dan rond 2 komen heb ik iig al een paar uur geslapen.
Ook heb ik hem even aan de kant van mijn vriend gelegd (andere kant sliep ie naast het raam misschien toch koud) en vriend is er toch niet. Ben benieuwd