9 Reacties
2 jaar geleden
Misschien voor vegatarisch gaan? Minste kans dat je het niet kan eten. En wat vervolgens niet kan, gewoon laten staan
2 jaar geleden
Kan je mogelijk gaan vissen voor informatie over hoe het etentje zal zijn? Ik heb half december een etentje en heb bij de organisator een keer gevraagd hoe het organiseren gaat en wat het eigenlijk is. Ik heb geluk dat het een soort tapas achtig iets is dus ik laat niemand iets weten. Ben ook bang dat als ik het restaurant bel dat ze dan niet subtiel zijn met uitserveren. En inderdaad anders die avond het personeel benaderen.
Vind in dat opzicht altijd een rotstreek dat dieetwensen doorgeven.
2 jaar geleden
Wat ik bij de zwangerschap van mijn dochter heb gedaan is vegetarisch gaan. Enige wat ik toen heb laten staan was de tauge (en dat vind ik ook nog is niet lekker dus dat was voor mij prima)
Dit is wel de reden waarom wij t dinsdag met de sinterklaas al vertellen aan de familie ivm kerst. Wij zijn grote uitpakkers met kerst met veel rood vlees dus nu moet er even een alternatief voor mij gekozen worden. Ik maak me daar niet zo druk over haha
Op t werk krijgen ze t de 19e te horen haha we hebben de 20e een etentje en dan hebben wij de termijn echo al gehad dus mag iedereen t ook al weten haha
2 jaar geleden
Ik had vandaag een borrel/etentje met collega’s. Hoewel ik normaal best wel van een rosé hou en ook nog eens de organisator ben kon ik moeilijk een smoesje bedenken om niet te drinken. Ik zag op de kaart van het restaurant dat ze virgin cocktails hadden. Bij binnenkomst ben ik naar iemand achter de bar gelopen & heb ik gezegd dat ik geen alcohol mag maar mijn collega’s dat niet mogen weten. Dus ik bestel een cocktail, maar bedoel de alcohol-vrije variant. Werkte perfect! 👌🏻