Hoi 👋,
Zijn er meer mensen die last hebben van een diep liggende baarmoeder? De verloskundige is vandaag voor de 2e keer geweest om te strippen maar komt gewoon niet diep genoeg erbij, ze kon er ook maar met 1 vingertop net bij en het is niet veranderd na een paar dagen.
Hoe is jullie ervaring met de bevalling hiermee?
Ik ga maandag voor een nieuwe controle naar het ziekenhuis dan ben ik 41 w en 4 dagen, dan toch maar inleiding inplannen.
Hi! Ik had dit ook. Bij mij is het een keizersnede geworden maar ik heb wel een ballonnetje gehad en men heeft gevoeld ivm ontsluiting. Dat was enorm pijnlijk want een vagina, waarbij nog weinig tot geen ontsluiting, rekt niet bepaald mee. Wanneer de ontsluiting op gang komt gaat je baarmoeder ook een beetje zakken en zal het raakbaarder worden omdat het weekt.
Het enige dat ik kan zeggen is veel sterkte en dat het goedkomt ❤️
Bij mij was vaginaal bevallen het plan maar door weinig ontsluiting een keizersnede gehad. Dit had niets te maken met een diepliggende baarmoeder.
Hi! Ik had dit ook. Bij mij is het een keizersnede geworden maar ik heb wel ...
Oke, ja bij mij was de poging tot strippen ook erg pijnlijk…. Nog even afwachten dus hoe het gaat aflopen maar ik ben dus niet de enige met dit probleem
Oke, ja bij mij was de poging tot strippen ook erg pijnlijk…. Nog even afwa ...
Nee het komt vaker voor! Ik ben ook zwanger geworden met IUI en het insemineren was ook lastiger. Maargoed, er is een kind uit voortgekomen ;) haha
Je bent niet de enige!
Me 2, diep en gekanteld naar achteren!
Hier net als Kells1986 ook altijd moeizame IUI’s e.d., altijd gedoe.
Strippen en toucheren was inderdaad ook moeizaam en pijnlijk maar wel gewoon vaginaal bevallen ☺️