Hoi lieve dames,
38 + 4 dagen zwanger hier en ik merk dat ik de afgelopen dagen steeds vaker dingen uit mijn handen laat vallen.. en net opgewarmd bakje curry, mijn sleutels etc. Laatst ook het vers gemaakte kopje cappuccino van mijn man omgestoten. Herkennen andere vrouwen dit? Misschien een combinatie zwangerschapsdementie en relaxine die zich verspreid door mijn hele lijf; of is er een andere verklaring hiervoor?
Liefs
Had ik ook in de laatste weken. Alles liet ik uit handen vallen, struikelen ect. Was heel lomp in ieder geval haha. Denk dat je je er maar bij neer moet leggen.
Ik ben net een olifant in een glazen kast🤣
Stoot me buik regelmatig en laat heel veel dingen vallen.
We kunnen er wel om lachen ook, me vriend wou al zo'n grijpding halen voor me🤭🤭
Als hij uit het werk komt zegt hij: nou waar ligt vandaag wat dan ruim ik het meteen op😅
Ik heb dit ook! Vooral sleutels. Ook een stukje vermoeidheid denk ik of onoplettendheid. Ik lach erom en als m’n dochter in de buurt is helpt ze graag met oprapen, scheelt weer 😉
Haha dat heb ik ook.. ALLES wat ik vasthoudt valt op de grond..
M'n dochtertje van 3j zegt ' maaaham laat je nou al weer iets vallen?!'
Super handig ook met die dikke buik pfff😅
Woow dit doe ik inderdaad ook! Ik stoot niet extra dingen om, maar elke keer als ik de afwas doe glippen dingen uit mijn handen. Helaas al wat mooi servies gebroken
Ik ben sowieso van mezelf al super onhandig maar nu nog erger. Behalve dingen uit mijn handen laten vallen, val ik regelmatig ook zelf bijna om. Echt super lomp en klunzig