17 Reacties

4 maanden geleden

Had ik ook in de laatste weken. Alles liet ik uit handen vallen, struikelen ect. Was heel lomp in ieder geval haha. Denk dat je je er maar bij neer moet leggen.

4 maanden geleden

Ik ben net een olifant in een glazen kast🤣 Stoot me buik regelmatig en laat heel veel dingen vallen. We kunnen er wel om lachen ook, me vriend wou al zo'n grijpding halen voor me🤭🤭 Als hij uit het werk komt zegt hij: nou waar ligt vandaag wat dan ruim ik het meteen op😅

4 maanden geleden

Ik heb dit ook! Vooral sleutels. Ook een stukje vermoeidheid denk ik of onoplettendheid. Ik lach erom en als m’n dochter in de buurt is helpt ze graag met oprapen, scheelt weer 😉

4 maanden geleden

Zelfde hier, laat uit het niets dingen vallen die ik in mijn handen heb. Had het bij eerdere zwangerschappen ook dus ben niet heel verbaasd :).

4 maanden geleden

Ik heb al de hele zwangerschap dat ik heel onhandig ben en dat heb ik normaal niet 😅

4 maanden geleden

Hier hetzelfde! Ik ben vorige week bevallen en ik heb het nog steeds. Bij mij dus niet meteen weg ook 🤣.

4 maanden geleden

Haha dat heb ik ook.. ALLES wat ik vasthoudt valt op de grond.. M'n dochtertje van 3j zegt ' maaaham laat je nou al weer iets vallen?!' Super handig ook met die dikke buik pfff😅

4 maanden geleden

Reactie op Bo-tje

Haha dat heb ik ook.. ALLES wat ik vasthoudt valt op de grond.. M'n dochte ...
Haha, o jee! :-p

4 maanden geleden

Reactie op Daphne7991

Ik heb dit ook! Vooral sleutels. Ook een stukje vermoeidheid denk ik of ono ...
Klinkt handig deze hulp! 😉

4 maanden geleden

Reactie op Chantal1491

Ik ben net een olifant in een glazen kast🤣 Stoot me buik regelmatig en laa ...
Haha!

4 maanden geleden

Reactie op Chella0501

Had ik ook in de laatste weken. Alles liet ik uit handen vallen, struikelen ...
Ik denk het ook.. als ik de kleine straks maar wel goed vasthoud! 😁

4 maanden geleden

Dat heb ik ook! Vind t vooral frustrerend omdat bukken zo moeilijk is

4 maanden geleden

Woow dit doe ik inderdaad ook! Ik stoot niet extra dingen om, maar elke keer als ik de afwas doe glippen dingen uit mijn handen. Helaas al wat mooi servies gebroken

4 maanden geleden

Ik ben sowieso van mezelf al super onhandig maar nu nog erger. Behalve dingen uit mijn handen laten vallen, val ik regelmatig ook zelf bijna om. Echt super lomp en klunzig

4 maanden geleden

Yep! Ik gooi dingen een soort van omhoog zelfs voordat ik het laat vallen😅😂

4 maanden geleden

Nouuuu dit heb ik ook! Ik laat alles vallen! Wat grappig dat dit een zwangerschapsding is

4 maanden geleden

Echt heel grappig dit😂 viel mij laatste tijd ook zo erg op, dacht zal wel gewoon nu extra onhandig zijn