7 Reacties

19 dagen geleden

Te jong! Klinkt als 4 maanden slaap regressie, hier zelfde verhaal

19 dagen geleden

Moet natuurlijk zijn “niet meer slapen” ipv “meer slapen”

19 dagen geleden

Uittesten is het zeker niet, daar is ze echt nog veel te jong voor. Kan ook heel goed dat ze geborgenheid zoekt en daarom stil is als jullie haar oppakken. Verder: Slaapregressie is ook goed mogelijk! Tandjes, krampjes, heb je dat al gecheckt?

19 dagen geleden

Hier hetzelfde ze slaapt ju enkel weer bij mij in de draagzak! Maar geloof dat ze in een sprong4/ slaapregressie zit🙈 ook 4 maandjes hier

19 dagen geleden

Zeker geen uittesten, ze heeft jullie even nodig. Kan te maken hebben met slaapregressie/sprong, en zelfs al een beetje verlatingsangst kan gaan opspelen, meestal iets later maar het kan wel al! Lekker inspelen op wat ze nodig heeft.

19 dagen geleden

Herkenbaar, hier 4 maanden en een week oud, en slapen al drie weken enorm slecht door de slaapregressie. Afgelopen dagen was echt het toppunt, we konden haar gewoon niet wegleggen. Zodra ik haar oppakte sliep ze als een roosje, en dan weer wegleggen was na 1 minuut keihard huilen. Na 10 keer wegleggen en 3,5 uur verder was ik er zo klaar mee dat ik de donut (zwangerschapskussen met kussensloop) heb gepakt en tussen ons in op bed heb gelegd. Ze sliep opeens van 21-05u… 😐 Die donut icm bij ons geeft de geborgenheid die ze nodig heeft denk ik, alleen het is echt niet goed voor haar ruggetje. Ben geen voorstander maar nood breekt wet soms. Papa en mama moesten ook echt even bijslapen 🫢.

18 dagen geleden

Bij ons zoontje (28-7) hetzelfde verhaal, maar hij bleek ook koorts te hebben, huisarts denkt aan oorontsteking. Zou je ook nog kunnen checken. Vooral huilen bij het wegleggen is dan een symptoom (druk op oortjes wordt groter als ze platliggen). Sterkte in ieder geval!