9 Reacties

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Waarschijnlijk een combinatie van geborgenheid en jouw productie op gang willen brengen? Hoe vaker je aanlegt hoe beter dit op gang komt dus ik zou er mooi aan toegeven! Alleen maar knap dat ze zo gauw zelf al zoekt 🥰 hopelijk kan je morgen overdag wat bijslapen!

3 maanden geleden

De 2e nacht komt het besef bij de kleine dat ze buiten de baarmoeder zijn. Bij mij ging die nacht t zelfde.. hou haar veel bij je en aanleggen is alleen maar goed om de productie goed op gang te laten komen. Aankomende dagen lekker slapen wanneer zij ook slaapt!

3 maanden geleden

Ik denk ook lekker even buidelen samen, jullie hebben zoveel meegemaakt. Veel aanleggen en knuffelen. Je vind vast gauw een mogelijkheid om even bij te slapen. Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

De 2de nacht is het zwaarst! Morgen als de kraamzorg komt kan je slapen. Voor nu samen buidelen en als ze erom vraagt aan de borst. Dit is nodig om je productie op gang te brengen!

3 maanden geleden

Hier ook hoor! Herken het van mijn dochter, die deed het destijds ook. Beetje ontprikkelen, op gang brengen voeding en nabijheid zoeken. Duurt vaak maar 1 a 2 nachten, het wordt beter!

3 maanden geleden

Ze doet precies wat ze moet doen. Dit duurt 3-5 dagen. Dan is je productie op gang en kun je rusten tussendoor 😁 gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Mijn tip is om aan je kraamzorg te vragen je te helpen met voeden op de zij. Dit is een stuk relaxter en mijn zoontje valt op die manier 100% in slaap in de nacht 💕

3 maanden geleden

Gefeliciteerd! Het is niet niks om geboren te worden en alles zelf te moeten doen.. daar moeten de kleintjes ook aan wennen ..

3 maanden geleden

Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Het was niet dat ze vaak aan wilde happen, maar eigenlijk constant. Wilde helemaal niet meer van de borst af. Uiteindelijk de dag erna een spuitje kunstvoeding extra gegeven en dit heeft geholpen! Doordat ik erg veel bloed verloren had was mijn productie waarschijnlijk nog niet genoeg voor haar (lichaam geeft voorrang aan eigen lichaam tov borstvoeding). Nu nog wel deels onrustige nachten ivm nabijheid, maar in ieder geval niet meer de hele nacht aan de borst!