15 Reacties

3 maanden geleden

Deed bij mij geen pijn en was echt een enorme opluchting.

3 maanden geleden

Reactie op Nijntje Zoomer

Deed bij mij geen pijn en was echt een enorme opluchting.
Was de bevalling al begonnen bij jou ? Of deden ze het ervoor zo ja wanneer kreeg je weeen

3 maanden geleden

Ik ben ook ingeleid, het breken van de vliezen voelde ik niks van behalve opeens een hele golf warm water wat weg stroomde, alsof je in je broek plast 馃槤

3 maanden geleden

Was helemaal pijnloos bij mij met de inleiding afgelopen vrijdag:) alleen idd warme golf vloeistof wat je voelt

3 maanden geleden

Ik vond het geen pijn doen hoor, voelde er niets van.. maar al dat water erna is wel gek haha!

3 maanden geleden

Wordt ook a.s dinsdag ingeleid door middel van vliezen breken. Dit 2x eerder gehad en dit was wel pijnloos. Indd net alsof je in je broek plast

3 maanden geleden

De vliezen breken is niet pijnlijk. Tenminste bij mij niet zowel t laten breken als t na t spontaan breken van de vliezen. Bij Maud was t een tsunami aan vruchtwater en was t ook bijna in 1x kwijt. Was echt een opluchting aan druk haha bij Yinthe liep t iedere keer in beetjes er uit haha Mijn tip laat alles een beetje op je af komen hoe moeilijk t ook lijkt. Als je nu al gaat stressen daarover dan kan de bevalling wel is heel pittig worden. 馃槩 Stress is namelijk niet bevorderlijk voor je bevalling, juist rust en ff relaxen is goed voor je lichaam om zelf genoeg hormonen aan te maken om de bevalling zelf op gang te laten komen

3 maanden geleden

Bij mij zijn de vliezen vorige week dinsdag gebroken en dat heeft dezelfde dag geleid tot onze prachtige zoon. Vliezen breken zelf doet echt geen zeer. Wat je als pijn kan ervaren is het voelen van de ontsluiting. Bij mij lag m'n baarmoedermond erg naar achter, waardoor ze er lastig bij konden. Dat was een niet zo'n prettig gevoel maar dat 100x liever dan die ellendige wee毛n op het einde 馃槄馃檲

3 maanden geleden

Mijn vliezen zijn afgelopen woensdag door mijn eigen verloskundige thuis gebroken, dit deed totaal geen zeer, ik mocht toen 12 uur thuis afwachten of de wee毛n zouden komen en anders zou ik de dag erna opwekkers krijgen in het ziekenhuis. Mijn zoo tje was er toen na 3 uur al! Dit is misschien ook nog een optie voor je om wel natuurlijk te kunnen bevallen? In het ziekenhuis beginnen ze al snel met opwekkers..

3 maanden geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

De vliezen breken is niet pijnlijk. Tenminste bij mij niet zowel t laten br ...
Ow wat fijn om dit te lezen, overdag is er niks aan de hand onbewust stress ik in de avonden super stom eigenlijk ik denk dat de baby daarom niet van zelf komt 馃槄 dit wordt mijn 2e bevalling misschien daarom ook ik weet wat me te wachten staat 馃

3 maanden geleden

Reactie op DaanSW

Mijn vliezen zijn afgelopen woensdag door mijn eigen verloskundige thuis ge ...
Wauw na 3 uur al wat goed ! Ik moet in het zkh blijven ben medisch

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik ben ook ingeleid, het breken van de vliezen voelde ik niks van behalve o ...
Nou ben benieuwd bij mij ik heb veelste veel vruchtwater in mn buik 馃

3 maanden geleden

Nee hoor, je voelt alleen heel veel vruchtwater stromen daarna. Als een soort ontlading. Absoluut geen pijn

3 maanden geleden

Inleiden heb ik niet gehad maar vliezen breken wel omdat ik thuis wilde bevallen. Merk je niks van en is absoluut niet pijnlijk.

3 maanden geleden

Je merkt er echt niks van