8 Reacties

4 maanden geleden

Heb ik hier ook last van, in me vingers en voeten. Komt door het vocht zeiden ze tegen mij. Geen rede om ongerust te worden is mij verteld. Ik koel me handen en voeten zo veel mogelijk zelfs nu het weer wat koeler is. Handen en voeten zoveel mogelijk omhoog houden zodat het vocht kan wegtrekken.

4 maanden geleden

Komt vaak door vocht, maar als je ongerust bent gewoon bellen zegt mijn vk altijd!

4 maanden geleden

Heb ik ook gehad! Had gehoopt dat het na de bevalljng direct weg was maar helaas 😐 Tis wel minder dan voorheen gelukkig. Bij mij zeiden ze dat ik last had van t carpal tunnel syndroom.

4 maanden geleden

Reactie op Charis91

Heb ik ook gehad! Had gehoopt dat het na de bevalljng direct weg was maar h ...
Nou daar was ik ook even bang voor, mijn vader heeft dat namelijk ook gehad…

4 maanden geleden

Reactie op JEDtv

Nou daar was ik ook even bang voor, mijn vader heeft dat namelijk ook gehad ...
Ja zou zomaar kunnen. Schijnt een kwaaltje te zijn tijdens de zwangerschap haha Hoop dat t snel weg trekt!

4 maanden geleden

Heb het ook, gaat weg na de bevalling schijnt 😢

4 maanden geleden

Hier ook, waarschijnlijk carpeletunnelsyndroom, waarbij een zenuw in je hand wordt afgekneld door het vocht. Inderdaad helaas een zwangerschapskwaaltje en moet na de bevalling langzaam weer beter worden (: Ik kreeg het advies van de gyn om met een brace om te slapen, zodat het vocht 's nachts beter weg kan trekken en je pols niet nog meer bekneld raakt. Misschien heb je daar nog iets aan! Succes!

4 maanden geleden

Klinkt als carpaal tunnel syndroom, komt door het vocht vasthouden. Mocht je er een hebben dan kan je ervoor kiezen om met een brace te slapen. Ik heb vanaf week 16 carpaal tunnel ontwikkeld en met braces was het weg en nu met die warme benauwde dagen merk ik dat in de slechtere hand ook dat de tintelingen en doof gevoel terugkomen.