11 Reacties

één maand geleden

Heb je geen digitale test in huis? Wellicht geeft je dat ook wat zekerheid of het wel of niet zo is. Met spiraal kan je cyclus ook ineens veranderen.

één maand geleden

Oh wow.. succes! Dat is zeker schrikken, hopelijk heb je snel duidelijkheid 🌹

één maand geleden

Reactie op Chella0501

Heb je geen digitale test in huis? Wellicht geeft je dat ook wat zekerheid ...
Nee geen digitale test☹️ k ga morgen bloedprukken, kon vandaag helaas niet. Ben benieuwd. Vrijdag uitslag 😭

één maand geleden

Je kunt toch een digitale test doen om het uit te sluiten?

één maand geleden

O shit .. ik ben ook zwanger geraakt door de koperspiraal een paar jaar terug.. succes!

één maand geleden

Reactie op DaanSW

Oh wow.. succes! Dat is zeker schrikken, hopelijk heb je snel duidelijkheid ...
Jaa vrijdag heb ik dan hopelijk mijn LAB uitslag 🙏🏽🙏🏽 ik laat jullie weten. Misschien is het helemaal niks en heb ik onregelmatig

één maand geleden

Ik zou echt niet kunnen wachten tot vrijdag en morgen een digitale test halen. Succes 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Ik zou echt niet kunnen wachten tot vrijdag en morgen een digitale test hal ...
Zal ik dit doen? Want ik dacht als het dan toch zo pril is kan ik beter bloedprikken?

één maand geleden

Reactie op plien95

O shit .. ik ben ook zwanger geraakt door de koperspiraal een paar jaar ter ...
Omg neeee wat waren je symptomen? Weetje dat nog? Mijne was omdat ik paar dagen te laat ben dus dacht ff testen. En wat gebruik je nu want mocht dit een pregnancy zijn, ga ik denk k niet meer voor spiraal hoor pfff

één maand geleden

Reactie op assshoo

Zal ik dit doen? Want ik dacht als het dan toch zo pril is kan ik beter blo ...
Zwanger is zwanger dus dan zegt een test dat ook. Van Clearblue zou ik dan doen. Ik zou ook never kunnen wachten! Succes!

één maand geleden

Hi dames, Ik heb clearblue gehaald & vanochtend getest, het was negatief 🥲🥲 maar ik probeer over een weekje weer.