22 Reacties
13 dagen geleden
Wat gek.. heb dit nog nooit gehoord hoor. Als een kindje van 11 weken door kan slapen de hele nacht dan mag dat geloof ik gewoon hoor. Als hij overdag genoeg drinkt is er geloof ik niet zoveel aan de hand. Vertrouw erop dat je zoontje weet wat hij doet. Als hij honger heeft wordt hij wel wakker. Die van mij komt nog 3 keer, het tegenovergestelde hahaha
13 dagen geleden
Kan het te maken hebben met de groei van je kindje? Dat nemen ze vaak mee in advies.. misschien heeft jouw zoontje nog om de 8 uur voeding nodig?
Bij mij hebben ze hier niets over gezegd of gewaarschuwd. Ik geef borstvoeding op verzoek en de laatste voeding is gewoon om 19/20 soms komt ie daarna pas weer om 5 en dan heeft ie er ook langer dan 8 uur tussen gelaten. (Vaker komt ie eerder en vaker helaas) maar daar hebben ze niks over gezegd dat het slecht zou zijn als ie vanaf 7 uur zoi gaan doorslapen.
13 dagen geleden
Heeeeerlijk als je dat geluk hebt!! Geniet ervan. Je kindje geeft wel aan wat ie nodig heeft hoor.. als hij goed groeit , lekker laten liggen!
13 dagen geleden
Mijn dochter (12 weken) slaapt al weken 10-12 uur per nacht. Ik hou 12 uur als max aan.
Volgens mij werd mij tot 8 weken geadviseerd om na 8 uur slapen een fles aan te bieden, ik geloof ivm dat de suikerspiegel anders teveel daalt.
Dus als je kind goed groeit, poept en plast, zou ik me niet druk maken om die uren!
13 dagen geleden
Ons zoontje van nu 12 weken, slaapt ook al zeker 6 weken vanaf 20:00/21:00 tot 08:00/09:00 in de ochtend. Zolang ze goed groeien en overdag genoeg binnen krijgen is dit echt geen probleem.
12 dagen geleden
Reactie op veeriekie
Wat gek.. heb dit nog nooit gehoord hoor. Als een kindje van 11 weken door ...
Ja hij drinkt overdag zeker genoeg iets te veel zelfs haha
12 dagen geleden
Reactie op saartje2024
Kan het te maken hebben met de groei van je kindje? Dat nemen ze vaak mee i ...
Ja bij mij hebben ze al heel veel dingen gezegd dat als ik dat dan andere na vraag of aan het ziekenhuis dat ze dan zeggen hoe komen ze daar dan bij
12 dagen geleden
Reactie op Vpkmama
Mijn dochter sliep toen ook langer, van 21.30 tot 09.00u. Doet ze overigens ...
Ahh zo zielig is ze ziekjes heel veel beterschap hopelijk slaapt ze snel weer lekker door
12 dagen geleden
Reactie op josien87
Ons zoontje slaapt nu al twee nachten van 1830-630uur. Dus twaalf uur. We l ...
Ow heerlijk ja mijn zoontje drinkt ook goed overdag volgens hun zelfs nog iets te veel maja hij wilt het graag anders is die helemaal overstuur tussen de 900/1000cc totaal
12 dagen geleden
Reactie op Pindakaas0904
Heeeeerlijk als je dat geluk hebt!! Geniet ervan. Je kindje geeft wel aan w ...
Ja hij doet het super goed ja nu alleen nog mama leren door slapen 😆
12 dagen geleden
Reactie op Kellaaa
Mijn dochter (12 weken) slaapt al weken 10-12 uur per nacht. Ik hou 12 uur ...
Ja hij doet het veder super goed met drinken en poepen plassen drinken doet die tussen 900/1000 cc geef ik dit niet word die boos van de honger
12 dagen geleden
Reactie op Trotsemoeder142801
Ja hij doet het veder super goed met drinken en poepen plassen drinken doet ...
Misschien met het consultatiebureau overleggen over voeding voor hongerige baby’s?
Verder zou ik hem dus lekker laten slapen want hij krijgt meer dan genoeg en misschien kom je daardoor ook op een fles minder uit!
12 dagen geleden
Mijn dochter sliep toen en gelukkig nu nog steeds het klokje rond. Van 20u tot 8u
11 dagen geleden
Reactie op Kellaaa
Misschien met het consultatiebureau overleggen over voeding voor hongerige ...
Ja hij krijgt al sinds week 7/8 content voeding maar meneer wilt zijn 6/7 flessen echt hebben anders is die niet te genieten flessen van 170cc
11 dagen geleden
Reactie op Kimb071091
Mijn dochter sliep toen en gelukkig nu nog steeds het klokje rond. Van 20u ...
Ow zo heerlijk vond je dat op het begin niet eng ik word soms wakker om naast me te kijken of alles nog goed gaat