13 Reacties

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Hier ook. Denk krampjes?

2 maanden geleden

Hier precies hetzelfde! Volg mee

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Denk ook krampjes maar niet het typische krijsen. Gewoon onrustig, kreunen, grommen, beentjes bewegen etc

2 maanden geleden

Hier ook hetzelfde, ik heb zelf het idee dat rond die tijd zijn darmen 'wakker' worden en hij daar door onrust ervaart. Hij slaapt de hele nacht op zijn buik en zodra hij onrustig begint te worden draai ik hem op zijn zij. Dat helpt meestal wel een tijdje, maar inderdaad slaap je dan zelf niet erg lekker meer 😅 Ik ben bang dat het een kwestie van uitzitten is tot het vanzelf over gaat.

2 maanden geleden

Onze zoon is vier weken en een dag en volgt bijna precies dit patroon. Fijn dat meer mensen dit herkennen, denk inderdaad gewoon een kwestie van overheen groeien en afwachten dus?

2 maanden geleden

Ik leg tegenwoordig een kruik in bed en leg hem schuin. Dat lijkt wat te helpen. Maar het kan ook zijn dat hij moet poepen bijvoorbeeld 😆

2 maanden geleden

Fijn om te lezen dat het herkenbaar is! Laten we hopen dat hij dit patroon binnenkort doorbreekt 😅🤞

2 maanden geleden

Herkenbaar. Bij alle drie gehad. Wat bij ons helpt (bij alle drie trouwens) is hem tussen ons in leggen op bed. Eventueel op zijn zij. (Ik heb dan mijn arm voor zijn buik zodat hij niet kan omrollen). Hij ruikt ons en is zo weer in dromenland.

20 dagen geleden

Wij hebben dit nu met onze dochter van 10 weken oud. Ze komt snachts rond 3u voor een voeding, slaapt dan 1 cyclus van 3 kwartier en is dan weer wakker. Ze is dan onrustig, huilerig en wil niet meer in haar eigen bed slapen. Ze heeft vorige week vrijdag het rota vaccin gehad, die bijwerkingen zouden toch inmiddels wel een keer klaar moeten zijn? Zijn er meer die dit hebben (gehad)? En hoe lang duurde dit? Tips?

20 dagen geleden

Reactie op Jannekek19

Wij hebben dit nu met onze dochter van 10 weken oud. Ze komt snachts rond 3 ...
Vaccin kan tot 2 weken bijwerking geven en helaas heb ik gemerkt dat mijn dochter hier ook echt lang last van had… ze moet al bijna weer de volgende en is er voor mijn gevoel pas net vanaf.

20 dagen geleden

Reactie op LindsayPV

Vaccin kan tot 2 weken bijwerking geven en helaas heb ik gemerkt dat mijn d ...
Pff verschrikkelijk. Ze doet ook alleen nog maar hazenslaapjes, ik hoop dat dit ook door de krampjes komt en wel weer beter wordt. Het spugen lijkt nu in ieder geval minder te zijn, maar haar buikje niet.. lijkt wel alsof ze een telefoon heeft ingeslikt die op trilstand staat

18 dagen geleden

Reactie op Jannekek19

Pff verschrikkelijk. Ze doet ook alleen nog maar hazenslaapjes, ik hoop dat ...
Ja is heel herkenbaar ook die korte slaapjes en die buikkrampjes echt heel sneu hè! Je kunt er zo weinig tegen doen.

18 dagen geleden

Ik heb gelezen dat dit komt doordat ze dan zo lang stil liggen op hun rug. Na een aantal uren beginnen ze dan last te krijgen omdat hun spijsverteringsstelsel baat heeft bij beweging om melk goed te kunnen verteren. Daarom gaan ze zo woelen en daar horen die typische kreunende geluiden bij. Volkomen normaal dus en niet zo veel aan te doen…