20 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb gehoord dat Kruidvat een nieuwe luier heeft, die veel klachten van lekkage geeft. Wij merkten ook verschil maar vonden weer een “ouder” type in de winkel.
2 maanden geleden
Ik had een probeer pakket van de Kruidvat. De gele variant en daar ben ik zo ontevreden over. Mijn dochter is 2x doorgelekt terwijl ik haar echt net verschoond had. Dus deze luiers speelt me nichtje nu mee voor de poppen. Overgegaan naar pamper premium protection. Je betaalt wel wat meer, maar nooit last meer gehad van doorlekken oid en je ruikt ze ook minder als ze een plas hebben gedaan. Ik vind trouwens de groene variant van Kruidvat ook goed.
2 maanden geleden
Deze luiers zijn veranderd en hoor meer ouders er over klagen. De plasgoot is veranderd, die flapjes zijn weg aan de zijkant waardoor dat "elastieken" bandje de laatste rand is ...
Wij hebben Duitse dm luiers die hebben dit ook maar daar zit al een klein randje in de luier zelf als extra protectie dus hebben dan geen last van doorlekken haha
2 maanden geleden
Reactie op Mom|Dad
Ik had een probeer pakket van de Kruidvat. De gele variant en daar ben ik z ...
Ik vind de Kruidvat ook snel stinken. Op de opvang gebruiken ze ze ook. Ook fan van Pampers, maar bij grotere maten niet vaak meer goed in aanbieding, toen heb ik van AH de extra droog en zacht geprobeerd. Ik vind deze heel erg fijn. Dus hier die luiers van AH of Pampers als ze goedkoper zijn dan de AH luiers.
2 maanden geleden
Wat gek! Want ik ben altijd fan van Kruidvat geweest. Hier maat 1 maar 1 week gebruikt, toen maat 2 moeten pakken die 3 weken gebruikt en toen maat 3 gepakt en ineens kwam alles via de zijkanten eruit. Nooit gehad. En nu ineens. Heb de Pampers gepakt, ook maat 3 en niks aan de hand.. ik zag wel dat ze de luiers vernieuwd zouden hebben? Kwam toevallig nog een oude maat 3 tegen van m’n dochter 2 jaar terug en ze zien er wel anders uit. Ik denk dus nu dat ze slechter zijn geworden als ik dit zo lees🥲
2 maanden geleden
Ik had dit ook bij de Kruidvat luiers, echt waardeloos. Ze zijn mega breed en bij de 1e keer dragen lekte mijn zoontje al door, terwijl dit bij de Pampers premium protection maar 2 keer is gebeurd (bij een ernstige spuitluier). Omdat ik de Pampers wat duur vind ben ik nu de Rascal & Friends aan het proberen. Echt super enthousiast over! Ze zijn smal en de flappen (waar hij sluit) gaan veel meer over elkaar dus kun je lekker op maat maken, ze stinken minder, ze sluiten hoger aan waardoor minder kans op ongelukjes 💩 en ze voelen wat minder synthetisch dan andere luiers.
2 maanden geleden
Wij hebben hier altijd kruidvat gehad voor beide kindjes en nooit problemen mee gehad. Je moet checken dat je de luier goed aan hebt anders lekt ie inderdaad (maar dat lijkt mij te gelden voor alle merken). Dus checken dat de flapjes naar buiten zitten en het binnenbroekje netjes over de billen zit. Als je vaak ongelukjes hebt, zou je misschien naar een maatje groter moeten. Ik weet niet hoe oud/groot je kindje is, maar wij gaan over naar de volgende maat als ze iets meer dan het minimaal aangebevolen gewicht bereikt hebben. Ze woog laatst 5 kilo dus zit nu in maatje 3. Past perfect.