12 Reacties

8 dagen geleden

Hier krijgt ze tussen 19:00/20:00 de laatste fles (210 CC) dan maak ik haar om 07:00 weer wakker voor haar eerste fles weer

8 dagen geleden

Reactie op mandy220921

Hier krijgt ze tussen 19:00/20:00 de laatste fles (210 CC) dan maak ik haar ...
En zij is ook rond de 3 maanden? En wat goed al!

8 dagen geleden

Ik had dezelfde vraag, en het het cb om advies gevraagd. Zij zeiden dat ze max 9 á 10 uur achter elkaar mogen slapen. Ik maak onze kleine dus ook wakker ‘s morgens als hij te lang slaapt 🙈 vriendinnen die al meerder kindjes hebben die zeggen altijd je bent gek dat je hem wakker maakt, lekker door laten slapen. Maar ik luister toch naar het cb en neem het zekere voor het onzekere. Dit voelt voor mij het beste

8 dagen geleden

Reactie op WonderlijkeFee416025

En zij is ook rond de 3 maanden? En wat goed al!
Ze is toevallig vandaag 3 maanden

8 dagen geleden

Hier slaapt hij tussen 10 en 12 uur door snachts. Maak hem alleen wakker als de oudste naar de opvang moet en hij dus wel mee moet 😜 bij cb zeiden ze alleen oh wat fijn

8 dagen geleden

Reactie op mandy220921

Ze is toevallig vandaag 3 maanden
Gefeliciteerd! :)

8 dagen geleden

Reactie op DemiJJ

Hier slaapt hij tussen 10 en 12 uur door snachts. Maak hem alleen wakker al ...
Oke, goed om even wat verschillende verhalen te horen! En fijn dat hij lekker doorslaapt

8 dagen geleden

Zoontje 13 weken oud slaapt al 3 weken vanaf 20:00-21:00 tot 08:00-09:00. Hij slaapt 12 uur door in de avond/nacht. Maken hem nog niet wakker, maar vanaf volgende week begint m'n dochter met school dus dan moet die wel optijd in, dus dan zal die er in de avond ook weer eerder in liggen.

8 dagen geleden

Onze dochter, 16 weken, is ook een goede slaper. Ze krijgt sinds een week de laatste fles rond 19.15 en slaapt dan van 19.30 tot 07.30. Maar ze drinkt ook goed en is lekker stevig.

8 dagen geleden

Onze dochter nu 19 weken (15 gecorrigeerd) . Slaapt sinds afgelopen week van 19 u tot 7u.

8 dagen geleden

Geniet ervan zou ik zeggen. Onze dochter komt snachts nog elke 3/4 uur, is 12 weken.

8 dagen geleden

Onze dochter (bijna 14) weken slaapt al ong 5 weken lang door, kan nachten maken van 10 uur, soms wordt ze nog even wakker na 8 uur maar als we dan speentje geven + dekentje dan slaapt ze zo twee uur door