12 Reacties

één maand geleden

Hmm... ik zou zeggen geef het de tijd.. kindjes gaan vanzelf doorslapen als ze er aan toe zijn. Hoop ik zo, want mijn zoontje van 20 weken slaapt ook nog geen een nacht door..

één maand geleden

Sorry weet dat het niet zo bedoelt is. Maar ik moet een beetje lachen om je formulering; ‘Ik wil eigenlijk dat ze in de nacht doorslaapt’ Haha ja wie niet 😳 Ik zou kijken of je je dutjes wat kan omgooien. Dus ochtend en middag dut lang en namiddagdut kort, die gaat er vaak ook het eerste uit. Daarnaast zal elke slaapcoach aanraden niet meer te slapen na 17:00 (hou ik me niet altijd aan, maar zeker niet na 17:30). Een natuurlijke bedtijd / slaap wave voor kinderen van deze leeftijd zit rond 18-20 uur. Wanneer zij tot 19:00 dr laatste dut doet is het vrij logisch dat se pas om 21:00 de nacht in gaat. Maar misschien is ze met zoveel slaap laat op de dag gewoon niet moe genoeg rustig ge slapen tussen 21:00-00:00 want daarna lijkt het met een nachtvoeding op een vrij normale nacht.

één maand geleden

Reactie op Popje1607

Hmm... ik zou zeggen geef het de tijd.. kindjes gaan vanzelf doorslapen als ...
Oh jeetje, ik hoop dat jij binnenkort ook je rust kan pakken dankzij het doorslapen

één maand geleden

Reactie op saartje2024

Sorry weet dat het niet zo bedoelt is. Maar ik moet een beetje lachen om je ...
Hahaha ja, de baby werd weer 3x wakker tussen haar slaap dus was wat gefrustreerd 🥲 Het ochtenddutje duurt meestal maar 30 min en hooguit 45 min. Is dat niet kort genoeg? En dan in de namiddag wakker maken of in ieder geval na 17:30 uur sowieso niet meer laten (door)slapen. Ik zal dat eens proberen..

één maand geleden

Mijn zoontje van 20 weken heeft ook nog nooit doorgeslapen. Ik ben er inmiddels wel aangewend 😅😅 en koester de momentjes ze zijn zooo snel groot.

één maand geleden

Reactie op annesv92

Mijn zoontje van 20 weken heeft ook nog nooit doorgeslapen. Ik ben er inmi ...
Is het bij jou ook zo dat er van 21:00 tot 00:00 uur, zeker 4x wordt gehuild en weer in slaap?

één maand geleden

Reactie op Amsterdam01

Hahaha ja, de baby werd weer 3x wakker tussen haar slaap dus was wat gefrus ...
Ik zou proberen als ze om 07:00 wakker wordt haar om 08:30 naar bed te brengen, De ochtend dut moet volgensmij wel het langste slaapje van de dag zijn. Misschien dat ze als ze eerder naar bed gaat in de ochtend dan haar 2 uurtjes kan pakken tot 10:30/11:00 en dan rond 13:00 naar bed tot 14:00 en dan van 16:00 tot 17:00/17:30. Dan proberen om rond 20:00 de fles te geven en naar bed? Is maar een idee hoor

één maand geleden

Moet zeggen dat het ‘s nachts hier nu ook een ramp is, maar dat komt door de slaapregressie. Maar overdag nu een goed ritme gevonden!

één maand geleden

Reactie op Kaybxx

Ik zou proberen als ze om 07:00 wakker wordt haar om 08:30 naar bed te bren ...
Ik ga dit ook eens proberen. Klinkt wel als een goede tip. 1.5 uur wakker tijd. Dank!

één maand geleden

Reactie op Kaybxx

Moet zeggen dat het ‘s nachts hier nu ook een ramp is, maar dat komt door d ...
Ah ik hoop dat het snel voorbij is

één maand geleden

Wat wij deden zodat ze ging doorslapen is om het laatste flesje te rekken. We geven haar laatste fles dus rond 22:30/23:00 en om 00:00 is ze dan helemaal vertrokken tot sowieso 07:00, 08:00 of 09:00! Komt goed, kan zomaar van de één op andere dag anders zijn ❤️

één maand geleden

Bureauvanslaap op insta heeft heel veel fijne tips en uitleg!