31 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op Lifewithboys

Ik douche eerst zelf. Heb mijn zoontje dan al wel uitgekleed tot op zijn lu ...
Ik doe het ook zo! Ondertussen zing ik liedjes en maak gekke geluiden voor hen

10 dagen geleden

Wij hebben een Najel baby nest. Daar leg ik een grote handdoek in en een speeltje dan doe ik de baby er in en doe ik zelf snel even de rest. Werkt top!

10 dagen geleden

Wij hebben een hoge badje gekocht met een zitje daar zit ze lekker zelf in te trappelen en ik sta soms op afstand om niet nat te worden

10 dagen geleden

Bekijk Luma Bad- en Verzorgingsset Desert Taupe op: https://www.bol.com/nl/p/luma-bad-en-verzorgingsset-desert-taupe/9300000164086498?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

10 dagen geleden

Deze gebruiken wij

10 dagen geleden

Echt een top ding

9 dagen geleden

Reactie op rs2024

Bekijk Luma Bad- en Verzorgingsset Desert Taupe op: https://www.bol.com/nl/ ...
Deze hebben wij ook! Maar dat is echt een trappelfestijn. Tegenwoordig zetten we het badje in de douche 😂. Misschien idd een idee om gewoon met dat ding en al te douchen!

9 dagen geleden

Reactie op Iris Z

Deze hebben wij ook! Maar dat is echt een trappelfestijn. Tegenwoordig zett ...
Ja misschien uitproberen en kijken hoe dat uitpakt voor jullie ?

9 dagen geleden

Hier gaat ze in de tummytub, en als dat echt niet meer past gewoon in de wasbak in de keuken 😊 Maar weet nog van m’n zoontje dat die nog best lang in de tummytub paste

7 dagen geleden

Reactie op Bluelady

Ik doe het vaak alleen. Wat ik meeneem de badkamer in: aankleedkussen, luie ...
Zo doe ik het ook!

7 dagen geleden

Wij zetten het babyzitje van het baby badje in het grote bad. Ze gaat dan samen met dr grotenzus in bad. Super gezellig samen. Als baby klaar is doe ik wat extra water erbij voor de oudste. Die kan dan lekker spelen terwijl ik de jongste op de badkamer aankleed. Als ze zelfstandig kan zitten hebben we zo een ander badzitje voor in bad van Smoby. Als het even snel moet gaat ze gewoon op de arm mee onder de douche maar dan droogt mijn partner haar altijd af. In mijn eentje vind ik dat zo een gedoe dan ben ik zelf altijd koud.