31 Reacties

7 maanden geleden

Ja echt heel erg herkenbaar over vermoeid gewoon ik slaap meer dan dat ik wakker ben 😅

7 maanden geleden

Ik herken het ook!

7 maanden geleden

Ik heb hetzelfde! Sporten staat op een heel laag pitje nu ondanks dat ik normaal 4-5 keer per week iets sportiefs aan het doen ben. Slaap 10 uur per nacht maar dat is niet genoeg :( en weinig energie voor andere dingen dan werk, slapen en eten. Zal er wel bij horen helaas!

7 maanden geleden

Herkenbaar helaas. Moeheid begon rond week 6 en wordt alleen maar erger (nu 9wkn). Ochtendje werken en dan moet ik mezelf echt door de middag zien te slepen. Thuis gelijk een dutje. Die moeheid zorgt echt wel voor een down gevoel idd. Goede hoop dat het vanaf 12 weken beter zal gaan!

7 maanden geleden

Erg herkenbaar, voor mijn gevoel is het nu erger dan bij mijn vorige zwangerschap. Ben vanaf week 5 al van 24 naar 18 uur werken gegaan...😅

7 maanden geleden

Ook hier herkenbaar en ik denk dat het niet meewerkt dat het ook de donkere maanden zijn, met kou en regen. Ik merk toch wel dat als ik dan wel iets leuks voor mezelf doe, ik mezelf veel beter voel meteen. Dus soms even eroverheen zetten kan helpen.

7 maanden geleden

Herkenbaar. Die donkere regenachtige dagen helpen ook echt niet mee

7 maanden geleden

Fijne reactie, doet me echt goed zo’n forum! Dat je af en toe wat vraagjes kan stellen. Dan voel je je niet de enige haha. Maar die donkere koude dagen ja.. verschrikkelijk! Die helpen indd echt niet mee! Wat een verschil met t weer als we uitgeteld zijn haha

7 maanden geleden

Reactie op Daphne7991

Ook hier herkenbaar en ik denk dat het niet meewerkt dat het ook de donkere ...
Dit heb ik ook, als ik niks gepland heb voel ik me zo lamlendig en nergens zin in, maar bij afleiding gaat het een stuk beter!

7 maanden geleden

Ik heb dit heeeel erg gehad, nu met 11+1 lijkt het in de ochtend echt wel wat beter te worden 😊 eindelijk.. Vreselijk gevoel is dat he? Ik herkende mezelf ook echt niet meer terug.

7 maanden geleden

Zo herkenbaar! Ik was twee weken terug ook zo ziek, ik voelde me alleen maar belabberd.. Had echt nergens zin in... Nu twee weken later ben ik, vooral in de avond, nog steeds heel erg moe maar niet meer zo ziek. Dat scheelt wel. Nu wel weer zin om dingetjes te doen, maar nog niet met heel veel mensen om me heen. Ik weet nog van mn vorige zwangerschap dat ik het heel lang heb gehad. Ik was met kerst 20 weken en had geen eens zin om de kerstboom op te tuigen. Terwijl ik dat normaal het liefste doe. Maar het gaat weer over ❤️

7 maanden geleden

Hier hetzelfde. Voel me ook down. Ben heel mat ofzo, geen echte emotie meer (behalve de negatieve zoals boosheid gefrustreerd en huilerig). Suuuuper moe, ben nu 9+6 dus hoop dat het na het eerste trimester wat beter gaat worden! Voel me zelfs soms een beetje naar erover aangezien ik heel dankbaar ben dat ik zwanger mag zijn maar nog niet echt de fun ervan in zie met al die misselijkheid, hoofdpijn en moeheid. Maar ach schijnt over te gaan! We keep up the Good works mommy’s! 💪🏼

7 maanden geleden

Reactie op Sarii

Ik heb dit heeeel erg gehad, nu met 11+1 lijkt het in de ochtend echt wel w ...
Echt niet fijn nee, maar gelukkig niet de enige.. en dat ik me herken in jullie verhalen geeft me rust. Je gaat je opeens afvragen “ ben ik wel normaal “ & “ ik moet toch blij zijn “ 😵‍💫 haha. Gelukkig gaat t beter met jou nu in de ochtend. Heb dinsdag m’n eerste echo. Dan zal t sowieso meer werkelijkheid worden ❤️

7 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ik ben zzp’er, de eerste weken van mijn zwangerschap waren mega vermoeiend nu begint het gelukkig allemaal iets minder te worden. Het was wel lastig combineren. Ik wilde alleen maar in bed liggen en niks doen. Maar ik moest wel werken..

7 maanden geleden

Oh ik herken het ook echt! Ik herken mezelf ook niet. Ik heb precies ook zoveel tijd nodig om alles te verwerken? Dit weekend mijn ouders op de hoogte gebracht van de zwangerschap en ik kan hun reactie nog steeds niet goed aan ofzo? Kan het heel moeilijk uitleggen...

7 maanden geleden

Reactie op cabo93

Oh ik herken het ook echt! Ik herken mezelf ook niet. Ik heb precies ook zo ...
Dit herken ik ook heel erg! Super leuk om te vertellen en de blijdschap te zien. Maar nu mag iedereen weer doen alsof er niets aan de hand is. 😜

7 maanden geleden

Heel herkenbaar. Vorige zwangerschappen ook last van gehad. Hopelijk wordt het dit keer niet zo heftig als toen.. maar ik weet ook dat het bij mij hoort als ik zwanger ben. En dat het wel beter gaat worden, maar dat duurde de vorige keren ook lang. Benieuwd hoe ik de tijd doorkom, ik ben hier niet zo goed in haha. Sterkte dames, hopelijk wordt het voor jullie ook beter. Dit gevoel mag er ook zijn. Het is niet voor iedereen alleen maar genieten. En als het te erg wordt, trek dan vooral aan de bel bij de verloskundige!

7 maanden geleden

Heel herkenbaar vooral het raar voelen. Ik ben ook morgen 7 weekjes.

7 maanden geleden

Reactie op Klavertje4-29

Dit herken ik ook heel erg! Super leuk om te vertellen en de blijdschap te ...
Oh heerlijk!! Exact dit :-) Mijn vriend snapt er niets van hahaha. Ik ben al blij dat we het tegen zijn gezin pas met kerstavond zeggen en aan al de rest pas dik na nieuwjaar! Heb ik wat tijd om er weer bovenop te komen. Ik ben heel blij, maar vind het toch ook zo raar en onrealistisch

7 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ik ben morgen 8 weken. Werk 40 uur per week als kleuterjuf. Daarnaast kan ik echt niks meer… liggen en slapen!