25 Reacties
2 maanden geleden
Gewoon met een flessenborstel van de action. En dat groene ding met zoon borsteltje die erbij geleverd wordt.
2 maanden geleden
Gewoon in de vaatwasser. Heb alleen de eerste week met de borstel die in het pakket zat de flessen schoongemaakt.
2 maanden geleden
In de vaatwasser behalve de groene filter die met de hand, sponsje en dat mini borsteltje wat erbij zat.
2 maanden geleden
Reactie op Kellaaa
O née, ik heb van de HEMA. Die heeft ook zo’n makkelijk dingetje voor de sp ...
Oh die ziet er ook prima uit. Die van de action heeft idd ook zoon speen borsteltje erbij op. En hier ook geen krassen. Wel een groen staafje die krom getrokken is bij 1 fles. 😅🙈
2 maanden geleden
Gewoon met mini borstel die er bij zat en zo andere mini borstel die vaak bij die speciale flessen borstel zitten
2 maanden geleden
Reactie op Froukje27
Even wat anders we hebben twee flesjes die lekken zo, wie weet hoe dat kan ...
Wij ook!
En ik kan niet achterhalen aan welk deel het precies ligt (het groene of de dop/speen)..
Dus weggooien / vervangen gaat niet, dan gooi ik het verkeerde onderdeel straks weg 😅
MOD
2 maanden geleden
Reactie op Froukje27
Wij doen de groene gedeeltes niet in de sterilisator, kraamzorg gaf aan dat er dan lekkage zou komen
komen. Doe het in een sopje en laat het even weken en maak het schoon met de bijgeleverde borstel.
2 maanden geleden
Reactie op Froukje27
Wij hebben ook èèn fles die af en toe lekt maar heb geen sterilisator en was ze gewoon heet af dus daar hoeft het niet aan te liggen 🤔 het kan ook water zijn wat al in de rand van de dop of fles zat, want ik kan niet echt zien dat iets mis is aan de onderdelen 🙈
2 maanden geleden
Ik gebruikte de smalle flessenborstel van de IKEA. Top ding. MEDELVAG heet dat ding en hij is wel 0,79 euro.
En idd de borstel van de Action.
Bij mij waren ook veel van die dingen krom in de fles. Maar geen last van met het geven van de fles.
Bij onze derde zijn we over op Philips Avent. Die flessen wassen zo fantastisch af. Echt hop zo klaar. Niks al die gaatjes van een ventiel met dat borsteltje moeten poetsen.
2 maanden geleden
1x per dag in de vaatwasser, en tussen de flesjes door met heet water en een drup afwasmiddel en dan heel hard schudden, met dat groene ding er in en speen er op. Daarna nog een keer met schoon water en klaar voor de volgende ronde.