12 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben heel tevreden over deze kolf! Ik ben in de kraamweek begonnen met de meleda kolf, die kon ik huren van de kraamzorg maar dat vond ik echt verschrikkelijk!! Je zit aan een stekker vast en moet ook nog eens de kolf met je handen op z’n plek houden. Deze stop ik gewoon in mijn bh en ik kan doen wat ik maar wil, ideaal dus ☺️

3 maanden geleden

Ik heb de medela freestyle deze is handsfree je zit niet aan een stekker je kunt er 3 a 4 keer mee kolven (net hoelang)en dan moet je 'm laden. Afstandbediening en tevens pomp kun je aan de voedingsbh vast maken of in broekzak doen. Het scherm reageert snel.

3 maanden geleden

Reactie op Tessa_wensmama

Ik ben heel tevreden over deze kolf! Ik ben in de kraamweek begonnen met de ...
Wat fijn! Wat maakt dat je voor dit model hebt gekozen en niet voor die Pro?

3 maanden geleden

Ik heb de horigen wearable nav een kolfconsult. Ook Youha the ins beviel mij prima, maar vond de horigen net iets compacter! Heel blij mee, veel productie, krachtige motor en kan inderdaad het in m’n bh doen en gewoon dingen doen zonder dat ik met m’n handen vastzit of vastzit op een plek!

3 maanden geleden

Ik heb de Baboa, 1 kolf, kost 69.95. Ik heb eerst WOWMOM geprobeerd maar uiteindelijk beviel de baboa meer. Daar staat ook de tijd op hoelang je bezig bent met kolven en het tuitje zit aan de zijkant. Bij die andere aan de bovenkant en die is open. Bij Baboa niet. Dus minder eng als je een keer een rare Beweging maakt

3 maanden geleden

Reactie op 2024babyy

Wat fijn! Wat maakt dat je voor dit model hebt gekozen en niet voor die Pro ...
Ik vond deze er toch iets compacter uit zien.. ze zijn wel ‘hoog’ maar die pro vond ik erg naar voren uitsteken. Dan lijkt het helemaal alsof ik cupmaat G heb 😅

3 maanden geleden

Ik lees graag mee ! Zie overal de vulpes voorbij komen maar qua recensies gaat dat op en af.... Medela heeft nu ook een handsfree variant, iemand die al gehad? Of van Elvie? Is die écht dat geld waard ?

3 maanden geleden

Reactie op Cinogi

Ik lees graag mee ! Zie overal de vulpes voorbij komen maar qua recensies g ...
Lastig hè! Ik ben zoo aan het twijfelen

3 maanden geleden

Reactie op Cinogi

Ik lees graag mee ! Zie overal de vulpes voorbij komen maar qua recensies g ...
Ik heb de medela ik ben er tevreden over paar dagen gebruikt. Om bv op gang te laten komen. Straks met werken wordt die meer gebruikt

3 maanden geleden

Hi! Ik heb bij mijn vorige dochter alleen maar gekolfd en nu ook weer veel. Vorige keer Youha Ins gebruikt, was prima maar motor viel er vaak af en maakte wel wat geluid. Ik kolf nu met de Evite, die is heel stil tot nu toe en de motor zit ook beter vast. Krijg er net zoveel melk mee uit als met een ziekenhuiskolf!

3 maanden geleden

Iemand ervaring met de Elvie kolf draadloos?

3 maanden geleden

Ik heb sinds vorige week na een kolfconsult, de dubbele Elvie kolven gekocht. Ik heb meerdere draadloze kolven geprobeerd. Maar vond Elvie het fijnste. Ze zitten licht in je bh, steken niet zo enorm uit, kolven voel je bijna niks van en ze zijn ook erg stil in vergelijking met andere die ik heb geprobeerd. Ik kreeg ook wat vergoeding vanuit mijn zorgverzekering voor kolven dus daardoor was de beslissing nog sneller gemaakt😊maar misschien kun je ook bij een lactiekundige een kolfconsult boeken? Dan kun je eerst testen voor je iets koopt.