23 Reacties

2 maanden geleden

Een vriendin van mij zweert bij deze

2 maanden geleden

Reactie op mama van Ayla 💕

Ja 100% mee eens!!! Ik heb die te leen van mn zusje, echt wat een top ding! Flesje wordt redelijk snel warm en hij gaat best lang mee qua baterij. Goed schoon te maken met een flessenborsten en een beetje afwasmiddel. Ik raad het echt iedereen aan die vaak onderweg is met een kleine 👍🏻

2 maanden geleden

Vulpes goods. Zeer zeer tevreden over

2 maanden geleden

Ik heb de Luvion, ook erg tevreden over!

2 maanden geleden

Wij hebben ook die van my bambinis, goed ding!

2 maanden geleden

Deze hebben wij ook. Erg tevreden 😄

2 maanden geleden

Wij hebben de Houbie, heel tevreden mee😍

2 maanden geleden

Heel stom misschien maar moet ik dit vergelijken met een waterkoker of magnetron qua opwarmen? Als je begrijpt wat ik bedoel 😀

2 maanden geleden

Ik heb die van vulpes goods , ideaal ding. Hier zitten ook veel adapters bij zodat bijna alle flessen er op passen

2 maanden geleden

Vulpes goods en dan die met de grootste accu, top ding. Ben er erg blij mee en tot nu toe nog geen een keer opgeladen. Hij krijgt ongeveer 1 flesje per dag, wel met maar 60 ml. We hebben hem sinds 15 augustus.

2 maanden geleden

Luvion

2 maanden geleden

Wij hebben de Houbie! Werkt top. Volgens mij allemaal beetje hetzelfde ;)

2 maanden geleden

Reactie op pln92

Heel stom misschien maar moet ik dit vergelijken met een waterkoker of magn ...
Hij warmt het water op tot de gewenste temperatuur! Wij hebben zelf ook een flessenwarmer (niet draadloos, wel met display) en die warmt op tot 37 graden!

2 maanden geleden

Misschien een stomme vraag maar weet iemand of dit ook werkt om afgekolfde bv op te warmen? Dat ik het dan bijv. Meeneem in een klein koeltasje

2 maanden geleden

Reactie op Donnie92

Misschien een stomme vraag maar weet iemand of dit ook werkt om afgekolfde ...
Ik zat precies ook met deze vraag, en het schijnt wel met alle flessenwarmers te kunnen. En dan inderdaad het medela koeltasje met koelelement + een flesje afgekolfde melk uit de koelkast mee. Ik heb deze besteld: Bekijk MasonPro Flessenwarmer Pro 2024 – Flessenwarmer Onderweg - Draagbare Flessenwarmer - Flesverwarmer - Babyvoeding – Flessenwarmers – 4 Temperatuurniveaus - Flessenwarmer Draadloos – USB Oplaadbaar – Incl. 5 Adapters - 13.200 mAh - Wit op: https://www.bol.com/nl/p/masonpro-flessenwarmer-pro-2024-flessenwarmer-onderweg-draagbare-flessenwarmer-flesverwarmer-babyvoeding-flessenwarmers-4-temperatuurniveaus-flessenwarmer-draadloos-usb-oplaadbaar-incl-5-adapters-13-200-mah-wit/9300000174713158?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 maanden geleden

Reactie op Donnie92

Flessenwarmers zijn juist handig met borstvoeding. Wij hebben de bambini.

2 maanden geleden

Ik heb 1 van Vulpes goods. Echt ideaal! Blij mee voor onderweg. Zo opgewarmd! Hoef niet vaak op te laden. Eenvoudig om mee om te gaan en voor vertrek check ik altijd de accu.

2 maanden geleden

Wij hebben sinds een week de Sheppr voor het verwarmen van moedermelk. Werkt fijn! Duurt bij koelkast temperatuur ongeveer 4 minuten (100 cc).

2 maanden geleden

Reactie op Donnie92

Ja ik kolf fulltime en wij verwarmen alle melk met de Sheppr. 😊

2 maanden geleden

Houbie, na een lange zoektocht. Erg blij mee, warmt snel op. Bekijk HOUBIE® - Flessenwarmer - Draagbare Baby Flessenwarmer voor onderweg - Flesverwarmer - 4 Temperatuurniveaus - Draadloos - Inclusief 4 Adapters - USB Oplaadbaar - 9000 mAh - Wit op: https://www.bol.com/nl/p/houbie-flessenwarmer-draagbare-baby-flessenwarmer-voor-onderweg-flesverwarmer-4-temperatuurniveaus-draadloos-inclusief-4-adapters-usb-oplaadbaar-9000-mah-wit/9300000168317958?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp