21 Reacties
één maand geleden
Ik heb sinds een week de vulpes goods pro. Met het gouden randje. Hiervoor kolfde ik met de handlolf die mij helemaal goed leeg kolfde. Ik heb de eerste keren kolven met de vulpes nog na gekolft met de handkolf om te kijken of hij wel goed leeg kolfde en dat is zo. Ik vind 'm heel fijn! Ook niet achterlijk veel afwas werk. Evenveel als een normale kolf. Ik leg m trouwens na 1 keer gebruiken in de koelkast, dan gebruik ik m nog een keer en dan was ik m af. Misschien een tip!
één maand geleden
Ik heb de vulpes goods pro, is ontzettend fijn. Heb geen ervaring met andere borstkolven. Het is makkelijk schoon te maken. Het is ideaal dat het draadloos is.
één maand geleden
Reactie op FeMn
Ik lees even mee! Kan je met de Evite / Vulpes good ook daadwerkelijk rond ...
Jahoor, alleen kan je niet echt goed bukken.. het is alsnog een beetje behelpen maar echt zoveel beter dan een normale kolf! Stofzuigen, koken, je boterham smeren, was ophangen etc, dat gaat allemaal.
één maand geleden
Misschien niet wat je zoekt maar ik heb een youha the ins next. Gekocht voor 90. Draadloos en kan er gewoon mee rondlopen. Op advies van lactatiekundige gekocht, want er zit een groot verschil in kolven😉
één maand geleden
Ik heb ook de evite, nu een paar weekjes. Je kunt niet bukken ivm de openingen aan de bovenkant, maar verder ben je heel vrij in bewegen. Ik zou wel een wat strakkere BH of zelfs een sport BH aantrekken bij het kolven zodat ze goed blijven zitten, dan kolft hij ook wel goed leeg 😊
één maand geleden
Ik heb nu een tijdje de Evite en ben daar heel blij mee. Doet goed zijn werk, batterij gaat verrassend lang mee en kan in de bh onder een (niet te strak) shirt. Enige nadeel vind ik de verkleinstukken voor het tepelgedeelte. Dat vind ik nogal een gefrut om erin te krijgen met dat stroeve materiaal op elkaar
één maand geleden
Ja ik heb ook de Evite. Was heel tevreden tot ik nieuwe onderdeel bestelde. Af en toe moet je de zachte onderdelen van je kolf vervangen. Die heb ik netjes op de evite shop gekocht. Passen ze niet! Ofja de kolf zuigt er geen goed vaccuum op. (En ja heb voor de juiste kolf besteld). Hopelijk gaan ze dit oplossen anders zit je na een paar maanden met een niet bruikbare kolf.
Misschien toch die andere bestellen?
één maand geleden
Reactie op Beanie85
Huh, bedoel je de verkleiner voor je tepel zeg maar? Die plop je toch gewoo ...
Ja die verkleiners idd. Ik prop die er altijd helemaal in bij het tepelgat. Maar hoeven ze dan niet zo diep erin dat ze aansluiten aan dat grote gedeelte zegmaar?
één maand geleden
Reactie op Adventuretime
Ja die verkleiners idd. Ik prop die er altijd helemaal in bij het tepelgat. ...
Doe je het opzetstukjes gewoon aan de buitenkant erop? Dus als je de kolf helemaal in elkaar hebt dan erop waar je tepel in gaat..
En dan de smalle kant erin. Dat gaat super makkelijk als het goed is (bij mij wel).
één maand geleden
Reactie op veeriekie
Ik heb sinds een week de vulpes goods pro. Met het gouden randje. Hiervoor ...
Deze heb ik ook.vraagje: Leg je hem dan na het legen met restjes/laatste druppels melk in de koelkast en gebruik je hem zo weer bij de volgende kolfsessie of spoel je hem nog eerst om. En doe je de onderdelen wel eens in de vaatwasmachine?
één maand geleden
Niet echt je vraag maar ik ben toch voor de Elvie gegaan. Helaas pas bij de tweede, ik vond hem bij de eerste ook te duur. Ik heb hem voor een goede prijs (bijna) nieuw op marktplaats kunnen kopen en ben van plan om hem daar ook weer op te verkopen, omdat ze weinig waarde verliezen. Dan is het alleen een investering maar kost het hopelijk uiteindelijk weinig.
één maand geleden
Reactie op Beanie85
Doe je het opzetstukjes gewoon aan de buitenkant erop? Dus als je de kolf h ...
Ja precies zo idd. Hmm hier echt niet makkelijk, misschien eens proberen met de andere maat verkleiners of dat verschil maakt