19 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb de Ergobaby Embrace. Erg blij mee, ondersteunt het hoofdje en de nek goed. Op YouTube, maar ook op de site van Ergobaby staat hoe je kindje op de juiste manier in de zak zit voor de juiste ondersteuning. Daarnaast gebruik ik ook af en toe en draagdoek van Bam&Boe.

3 maanden geleden

Ik heb de manduca twist. Erg fijn. Gebruik hem dagelijks

3 maanden geleden

Hier erg blij met de ilmaha mei tei!

3 maanden geleden

Hier een draagdoek heel fijn. Maar ook een draagzak van rookie baby. Baby van 2 weken werd goed ondersteund.

3 maanden geleden

Welke van ergobaby heb je nu dan? Ik heb de ergobaby omni 360. Vind hem echt ideaal. Je moet alleen even doorhebben hoe het werkt. Heeft bij mij bij de eerste ook even geduurd voordat ik doorhad hoe de baby er her beste in kon zitten.

3 maanden geleden

Ik heb ook de ergobaby embrace, moet hem nog in gebruik nemen maar heb deze op advies van babypark gekocht omdat hier ook de houding van de kleine het beste is (beentjes in M houding)

3 maanden geleden

Ik heb op marktplaats een Baby Björn draagzak gekocht die je speciaal kan verstellen naar de allerkleinste maat. Je kan deze trouwens in z’n geheel in de wasmachine gooien! Hier een voorbeeldje: https://link.marktplaats.nl/m2141417511?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

3 maanden geleden

Reactie op Madelief28

Ik heb de Ergobaby Embrace. Erg blij mee, ondersteunt het hoofdje en de nek ...
Oh! Ondersteunt hij de nek wel genoeg? Ik wilde deze ook aanschaffen maar toen las ik online de kritiek dat hij niet genoeg ondersteuning in de nek geeft als je wat actiever bezig bent zoals bijvoorbeeld in het huishouden of echt wandelen buiten en toen durfde ik het niet aan om te bestellen. Die ervaring heb jij dus niet? Hoe lang is jouw baby?

3 maanden geleden

Ik kwam zelf dit merk tegen via een add, ik had er niet eerder van gehoord. Deze lijkt mij ook te voldoen aan alle ergonomische eisen zoals beentjes in de M houding etc en dat stukje bij de nek kan omhoog voor extra nek support. Prijs is laag vergeleken met andere draagzakken dus ik twijfel nog tussen deze en de ergobaby embrace

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Oh! Ondersteunt hij de nek wel genoeg? Ik wilde deze ook aanschaffen maar t ...
Dat had ik ook gelezen, maar kwam er uiteindelijk via een blog van iemand achter dat je goed de instructies moet lezen en het filmpje op de site moet bekijken zodat je weet hoe de draagzak afgesteld moet worden. Ik heb de draagzak gekocht en direct gebruikt toen mijn zoontje 2 weken was, hij was toen 50 cm en inmiddels is hij 54 cm. Ik heb juist de draagzak naast de draagdoek gekocht, omdat hij in de draagdoek veel minder neksupport had. Daar moest ik steeds zijn hoofdje vasthouden.

3 maanden geleden

Reactie op Madelief28

Dat had ik ook gelezen, maar kwam er uiteindelijk via een blog van iemand a ...
Oké! Dan ga ik denk ik toch deze bestellen. Hij leek me verder heel fijn en hij is ook echt mooi én betaalbaar. Dankje!😊

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Oké! Dan ga ik denk ik toch deze bestellen. Hij leek me verder heel fijn en ...
Vond ik ook, mooie draagzak en betaalbaar. Je kunt ‘m altijd proberen met je kindje, anders stuur je ‘m terug ☺️ Veel draagplezier!

3 maanden geleden

Reactie op Madelief28

Dat had ik ook gelezen, maar kwam er uiteindelijk via een blog van iemand a ...
In de draagdoek moet je het hoofdje onder de strook stoppen die omhoog loopt. Dus hoofdje draaien naar links of naar rechts en dan onder de strook. Dan is het goed ondersteund!

3 maanden geleden

Reactie op AnoniemLwd

Ik kwam zelf dit merk tegen via een add, ik had er niet eerder van gehoord. ...
Deze heb ik en vind hem heel fijn. Moet wel zeggen dat mijn baby flink was bij de geboorte. 4,2 kilo. Maar hij is heel makkelijk in gebruik. Ik heb hem bij mijn middelste ook gebruikt tot ongeveer een jaar

3 maanden geleden

Reactie op kich

In de draagdoek moet je het hoofdje onder de strook stoppen die omhoog loop ...
Ja, dat had de draagconsulent inderdaad uitgelegd, maar mijn zoontje vindt dat dus niet fijn. Die wordt helemaal woest als ik zijn hoofd “vastzet” onder die strook. Vandaar dat ik aanvullend daarop voor een draagzak ben gegaan ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Madelief28

Ja, dat had de draagconsulent inderdaad uitgelegd, maar mijn zoontje vindt ...
Oh ja. Die van mij kan dan soms ook even boos worden. Maar is dan met 20 seconden over ofzo en dan gaat ie slapen. Maar dat is net als met inbakeren, sommige kindjes worden daar ook woest van

3 maanden geleden

Wij hebben de tula half buckle, draagt fijn, heel makkelijk om te doen en te verstellen zodat papa en ik niet steeds alles hoeven aan te passen als de ander haar draagt. En geschikt voor new born tot 20 kilo 🙂

3 maanden geleden

Pure baby love via de draagconsulent gekocht bij mijn eerste. Hij is zo fijn en kost rond €100. Gebruik hem nu weer 😋

3 maanden geleden

Reactie op Axx01

Ik heb op marktplaats een Baby Björn draagzak gekocht die je speciaal kan v ...
Wij hebben deze ook, erg fijn!!