28 Reacties
3 maanden geleden
De eerste maanden draagdoek. Vooral als ze echt klein zijn heel fijn. Je kan het precies zo omknopen zodat het past voor jou en je kindje.
Vanaf een maand of 5, draagzak, deze is lekker makkelijk om te doen en veel minder 'gedoe' en ik vond het ideaal om in de auto te hebben bijvoorbeeld voor een boodschap zodat niet altijd die hele kinderwagen uit de auto hoefde.
3 maanden geleden
Reactie op sunshine2121212121
Heb je de artipoppe eerst ergens uitgeprobeerd of direct gekocht?
Ik heb deze mijn eerste dochter direct aangeschaft. Cadeautje to self haha. Week 5-11 heeft ze er letterlijk dr hele dag in gezeten. Dit ding was elke euro waard voor mij haha! Oh en gekocht ondat ik hem gewoon heeeeeel mooi vond 😂
3 maanden geleden
Bij mn eerste vanaf t begin draagzak gebruikt, bij de tweede draagdoek & ik moet zeggen dat ik de draagdoek echt veeel fijner vindt & makkelijker. Alleen is het enige nadeel wel dat je kindje tegen je huid aan zit wat vooral met deze hitte echt niet prettig is. Ik zweet bijv van nature snel en met extra warmte gaat dat nog sneller
3 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Ik heb deze mijn eerste dochter direct aangeschaft. Cadeautje to self haha. ...
Ah heerlijk! Fijn dat die artipoppe direct zo goed beviel!
Mijn zoontje is nu zeven weken en gisteren een draagdoek geprobeerd (van een vriendin overgenomen). Nou, hij bleef maar krijsen… dat was dus geen succes. Ik ga het nog wel een keer proberen met hem, maar ben nu toch wat huiverig met het direct aanschaffen van een draagzak (wat ik eerst wel van plan was).
3 maanden geleden
Mijn zoontje i ...
Oh snap ik heel goed! Bij tiny library kun je ook artipoppe’s huren mocht je het willek uitproberen. Je betaald dan een maand bedrag en stuurt hem daarna weer terug. Ik heb daar ooit een reiswieg voor de Joolz Aer gehuurd voor vakantie. Werkt ideaal!
3 maanden geleden
Reactie op saartje2024
Oh snap ik heel goed! Bij tiny library kun je ook artipoppe’s huren mocht j ...
O goed om te weten! Bedankt voor de tip!
3 maanden geleden
Mijn zoontje i ...
Misschien kan een draagconsulent je goed helpen. Die kan fijn meekijken met wat goed zit en wat voor jullie fijn werkt. Kan best zijn dat je zoontje net niet goed zat en het daarom niet fijn vond. 😊
3 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Misschien kan een draagconsulent je goed helpen. Die kan fijn meekijken met ...
Dat is inderdaad ook een goeie tip! Dank je!
Zelf had ik het idee dat alles op die dag bij elkaar al te druk was voor hem (of misschien voor mij en voelde hij dat aan). Daarom wil ik het sowieso nog een keer proberen.
Of misschien deed die doek hem denken aan ingebakerd worden? Want dat vindt hij ook niet fijn.
Het is even zoeken dus 😅
Maar naast een doek wil ik ook wel graag een zak proberen. En hopelijk vindt m’n zoontje in ieder geval een van beiden ook fijn 😅