16 Reacties
2 maanden geleden
Heb je hem goed versteld? Dus de knoopjes op de kleinste stand? Mijn zoontje van 5 weken zit goed in de kikker houding erin! Heeft maat 56 nu.
2 maanden geleden
Dochter van 4 weken, net naar maatje 56 past er goed in. Knoopjes op kleinste maat en het hoofdsteuntje naar binnen gevouwen.
2 maanden geleden
Reactie op cloverrainbow
Dochter van 4 weken, net naar maatje 56 past er goed in. Knoopjes op kleins ...
Ja idem! Onze zoon slaapt er heeeeerlijk in. Ben nog niet onze straat uitgelopen of hij slaapt al 😊 en hij zit heerlijk!
2 maanden geleden
Eens! Daarom gebruik ik nu een draagdoek van bamboe stof en ga vanaf maat 62 over op artipoppe.
2 maanden geleden
Reactie op FRL91
Ik krijg zo'n rugpijn van de artipoppe. Hebben jullie foto's van hoe jullie ...
Ah wat jammer! Zou niet moeten inderdaad! Zal morgen (of nouja, vandaag haha) even een foto maken maar heb je misschien een foto van jezelf en de Artipoppe zodat we mee kunnen kijken?
2 maanden geleden
Reactie op FRL91
Ik krijg zo'n rugpijn van de artipoppe. Hebben jullie foto's van hoe jullie ...
Ik heb geen artipoppe, maar draag veel met verschillende zakken en doek. Belangrijkste is dat de heupband goed strak zit, zodat je het gewicht vooral met je heupen draagt en niet met je schouders. De schouderbanden zijn meer voor positionering vd baby maar de druk moet op de onderste band vooral zitten,
2 maanden geleden
Reactie op Stroopwafels
Ik heb geen artipoppe, maar draag veel met verschillende zakken en doek. Be ...
Oh en goed hoog dragen. Je moet een kusje op de bovenkant van je baby's hoofd moeten kunnen geven.