9 Reacties

3 dagen geleden

Kan je niet helpen helaas. Lijkt me niet prettig. Je zou altijd spoedpost even kunnen bellen. Volgens mij kun je dan vaak ook een filmpje opsturen of iets dergelijks als je dat hebt. Sterkte!

3 dagen geleden

En ondertussen plak gesneden ui onder zijn voet en sokken eroverheen

3 dagen geleden

Denk dat je dit beter bij een arts kunt neerleggen. Onze dochter lijkt nu luchtweginfectie te hebben. Koorts, hoesten, snotneus af en toe overgeven van het hoesten. Mijn oudste heeft wel eens pseudokroep gehad. Dan denk je echt dat je kindje stikt in de hoest. Je moet even online opzoeken over ademhaling borst en neusvleugelen. Als je dat gevonden hebt en daar over twijfelt arts bellen.

3 dagen geleden

Huisarts even bellen. Kan die even naar zijn longen luisteren en naar zijn keel kijken.

3 dagen geleden

Ik zou altijd de ha bellen. Ons dochtertje was vorige week ook erg benauwd, en uiteindelijk heeft ze 4 dagen in het ziekenhuis gelegen aan het zuurstof. Ze was positief getest op 4 verschillende virussen. Wil je niet ongerust maken, maar zou in dit soort gevallen nooit twijfelen.

3 dagen geleden

Reactie op Mlisz88

Denk dat je dit beter bij een arts kunt neerleggen. Onze dochter lijkt nu l ...
Om hierop aan te vullen : het adempatroon waar je een filmpje van kan zoeken is een ‘paradoxaal adempatroon’. Er zijn youtube filmpjes waar dit duidelijk op weergegeven wordt. Als je denkt dat jouw kind een paradoxaal adempatroon heeft (bij voorkeur wel kijken/beoordelen met blote borstkas/buik), is dat een indicatie om direct even te bellen met de spoedpost voor overleg en waarschijnlijk langs komen. Neusvleugelen is inderdaad een ander symptoom om op te zoeken. Het helpt zorgverleners ook als je filmpjes maakt van het gedrag of symptoom waarover je je zorgen maakt.

2 dagen geleden

Hoe is het nu met je zoontje?

2 dagen geleden

Reactie op AVN520

Om hierop aan te vullen : het adempatroon waar je een filmpje van kan zoeke ...
Dat is inderdaad wat ik bedoel. Wilde meer schrijven, maar ik hoorde een wehhhhh 😅 De naam wist ik niet meer, maar ik weet inderdaad wat het is. Dus als ik twijfel zou ik inderdaad een filmpje opzoeken en inderdaad digitaal doorsturen.

18 uur geleden

bedankt voor al jullie adviezen en tips! Die dag was iets vaags dat hij niet goed kon ademhalen en half stikte. Daarna heeft het zich ontpopt in ziek zijn met verkouden. Gaat nu wel beter met hem gelukkig. Verder nog niet naar hem laten kijken door de ha. Maar is miss nog wel een goed idee dat sowieso te doen