19 Reacties

één maand geleden

Ook 10 dagen geleden bevallen en heb ook druk onderin. Dus ik volg mee.

één maand geleden

Heeft vorige keer bij mij echt wel een aantal weken geduurd..na een week of 8 werd het pas echt minder. Tips van de vk toen: af en toe echt plat gaan liggen om je bekkenbodem rust te geven, niet te veel lopen achter elkaar en geef het vooral tijd want je lichaam heeft echt een ‘knauw’ gekregen en heeft de hersteltijd nodig.

één maand geleden

11 dagen geleden bevallen en ook hier irritatie/pijn. Ik wijdt het aan het kraamverband, ook last gehad na mijn 2 eerdere kinderen. In het begin niet, maar na 5 dagen begon de irritatie/pijn/gevoeligheid. Helaas nog niet van het kraamverband af...dus voorlopig duurt het nog wel even voor het weer normaal voelt.

één maand geleden

Ja hier ook, elke dag weer een drama, ben alvast opzoek naar een bekkenbodemfysio maar vooralsnog hebbe die over een aantal maanden pas plek, Zitten en liggen is geen probleem maar na lopen en vooral na stilstaan begint het… Voor nu elke dag ibuprofen

één maand geleden

Ik heb ook die bekkenbodemklachten maar dat de druk op m'n clitoris daar ook mee te maken heeft is nieuw, dat wist ik niet. Ik wilde eigenlijk bij de controle in het zkh gaan vragen of er misschien iets was misgegaan met de knip of zoiets. Soms sta ik op en lijkt het wel of iemand er een wasknijper op gedaan heeft, echt zó irritant! Het lijkt alsof er een klein sneetje in zit, zo voelt het. Ik ben 3 weken geleden bevallen en het is wel al minder hoor, gelukkig. Maar het is zeker nog niet weg!

één maand geleden

Ik heb er ook last van, maar heb een hechting daar in de buurt.

één maand geleden

Kan het zijn dat je daar bent uitgescheurd? Ik ben dus tijdens mijn bevalling gescheurd daar, wist eerst helemaal niet dat dat kon😅

één maand geleden

Ik heb het ook en twijfel of het nou door de bekkenbodem komt of door het kraamverband. Fijn is het in ieder geval niet 😅

één maand geleden

Ik heb het ook, vooral als ik omhoog wil komen en op wil staan. Ik heb een hechting bij mijn clitoris dus ik dacht dat het daarvan zou komen

één maand geleden

Hier inderdaad hetzelfde. Als ik op sta lijkt het net alsof er heel veel bloed komt wat voor veel druk zorgt. Ben wel ingeknipt maar gewoon op de “normale” plek dus ga er vanuit dat dat er niet mee te maken heeft. Goed te lezen dat ik niet de enige ben, hopelijk gaat t snel over!

één maand geleden

Ik heb dit ook, een erg vervelend gevoel. Dit heb ik ook ls ik me wil verschonen en met daar schoonweeg. Dan heb ik zo'n druk(kend) gevoel. Echt naar..Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het weggaat. Kan je clitoris ook opzwellen van het persen?

één maand geleden

Reactie op pln92

Ik heb dit ook, een erg vervelend gevoel. Dit heb ik ook ls ik me wil versc ...
Ik heb echt geen idee :(

één maand geleden

Ik heb 3 weken superveel klachten gehad waaronder dit, elke dag starte standaard met ibuprofen voor de pijn en druk daar beneden, enkel liggen deed helemaal geen zeer. Verschillende keren de gynaecoloog en verloskundige gebeld en kreeg telkens ga maar een fysio bellen, Eergister is er ineens een redelijk groot stuk placenta uitgekomen wat blijkbaar achtergebleven is, sinds dat eruit is is de pijn tot nu toe compleet verdwenen… hopelijk blijft dit zo maar bij mij lag het dus waarschijnlijk daaraan

één maand geleden

Reactie op Babynummer2-2024

Ik heb 3 weken superveel klachten gehad waaronder dit, elke dag starte stan ...
Ah wat naar ! Gelukkig gaat t nu beter

één maand geleden

Ik volg ook mee want sinds vandaag zelfde klachten (na 8 dagen) bij opstaan plassen en zitten

één maand geleden

Voelde soortgelijke druk/pijn, bij mij is vandaag ook nog echt een groot stolsel eruit gekomen (10 dagen geleden bevallen), sindsdien is pijn een stuk minder…lijkt me niet dat het een stuk placenta was aangezien die als het goed is heel eruit was gekomen, maar wel gek dat het nu een stuk minder is.

één maand geleden

Reactie op lou1998

Voelde soortgelijke druk/pijn, bij mij is vandaag ook nog echt een groot st ...
Aah oke wat fijn!

één maand geleden

Bij mij is de druk eigenlijk bijna helemaal weg van zelf over gegaan ik ben nu iets meer dan 2weken geleden bevallen

één maand geleden

Reactie op lou1998

Voelde soortgelijke druk/pijn, bij mij is vandaag ook nog echt een groot st ...
Net mijn verhaal, ook daarna van alle pijn af. in dit topic ook te lezen, bij mij was het dus wel placenta 😵‍💫