18 Reacties

4 maanden geleden

Ja ik herken dit! Ik ben vandaan 39 weken en heb precies dit gevoel.

4 maanden geleden

Reactie op Loulau

Ja ik herken dit! Ik ben vandaan 39 weken en heb precies dit gevoel.
Voelt alsof er lood onderin hangt

4 maanden geleden

Juist!! Wat moet je ermee? En zou het in godsnaam betekenen dat er iets staat te gebeuren?😬

4 maanden geleden

Haha geen idee! Ik was vanochtend nog bij de VK en ze ligt wel met hoofd naar beneden maar niet vast in de bekken 😂

4 maanden geleden

Hoe voel je je voor de rest? Op het waggelen na? Bij mij voelt staan wel fijner dan zitten of liggen nu

4 maanden geleden

Oh echt? Haha mijn vent is wel volledig ingedaald en de chillste positie is in kleermakershouding liggend op de bank hahah

4 maanden geleden

Oh fijn! Nou zij dus niet je kan haar er nog zo uitwippen en dat is al vanaf week 36 zo😂 nu maar hopen dat vruchtwater niet breekt want dan moet ik plat

4 maanden geleden

Ik heb ook continu gevoel dat ik moet plassen..

4 maanden geleden

Reactie op Loulau

Oh fijn! Nou zij dus niet je kan haar er nog zo uitwippen en dat is al vana ...
Oh ja dat had ik ook tot week 38! Maar opeens was-ie ingedaald 🙃

4 maanden geleden

Hier hetzelfde ook tweede kindje! Eerste werd rond dit termijn gehaald met ks ivm stuitligging dus geen idee hoe dit gaat vorderen 😅

4 maanden geleden

Is mijn 1e trouwens

4 maanden geleden

Volgens mij komt dit doordat je kindje dan goed diep in het bekken zit, dat kan druk van onderen geven en daardoor waggelen ☺️ En ook het plassen uiteraard, het geeft druk op je blaas!

4 maanden geleden

Dit herken ik van mijn vorige zwangerschap, heb toen zeker 2 weken rondgelopen met het gevoel van een bal tussen mijn benen 😂

4 maanden geleden

Ik heb hetzelfde gevoel en de verloskundige zei vandaag dat ze echt heel diep zit. Dus ik denk bij jou ook! Ik hoop dat de bevalling dan niet lang meer op zich laat wachten..

4 maanden geleden

Ik heb hetzelfde en vaak aan de linkerkant ook een beetje een slapend gevoel ofzo.. voel daar ook regelmatig bewegingen van… ik denk een schouder??

4 maanden geleden

Herkenbaar 😁

4 maanden geleden

Ook hier heel herkenbaar. Ze zit ook diep in mn bekken.

4 maanden geleden

Reactie op Loulau

Oh fijn! Nou zij dus niet je kan haar er nog zo uitwippen en dat is al vana ...
Dit heb ik ook , 38.4 nu morgen opnieuw controle of hij is ingedaald