21 Reacties

3 maanden geleden

Ik had dit ook helaas.... in het Martini ziekenhuis Groningen. Was echt even flink kut

3 maanden geleden

Yep, ik werd op de dag van de medische inleiding (ivm gebroken vliezen) gebeld dat ik een naar ander ziekenhuis moest. Gelukkig is diezelfde ochtend mijn zoon spontaan thuis geboren! Ik weet niet waar ik anders heen had gemoeten, dat zouden ze nog voor me uitzoeken 😅 Houd er rekening mee dat het anders kan lopen dan je misschien hoopt, bijvoorbeeld naar een ander ziekenhuis in de buurt, dan kan het alleen maar meevallen❤️ succes

3 maanden geleden

Reactie op dorina2000

Ik had dit ook helaas.... in het Martini ziekenhuis Groningen. Was echt eve ...
Nu met deze zwangerschap of vorige?

3 maanden geleden

Reactie op Hilmabezema

Deze zwangerschap

3 maanden geleden

Reactie op dorina2000

Ik had dit ook helaas.... in het Martini ziekenhuis Groningen. Was echt eve ...
Balen zeg! Hoelang werd het uitgesteld?

3 maanden geleden

Reactie op Hilmabezema

Oh meen je, heb morgen namelijk gesprek in Martini over eventueel inleiden. Is het wel nu binnenkort bij jou of?

3 maanden geleden

Ik heb donderdag een gesprek over eventueel inleiden bij Martini in Groningen(dan 41 weken zwanger). Verloskundige zei vandaag dat de wachttijd bij Martini nu 2 dagen is en dat dat ook wel eens een week is geweest… Schijnt dus mee te vallen bij het Martini.

3 maanden geleden

Oh ik ben benieuwd wij hebben woensdagmiddag ook een gesprek in Albert Schweitzer voor de inleiding!

3 maanden geleden

Reactie op Roosie93

Oh ik ben benieuwd wij hebben woensdagmiddag ook een gesprek in Albert Schw ...
Spannend! 🤞🏻

3 maanden geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Balen zeg! Hoelang werd het uitgesteld?
2 dagen

3 maanden geleden

Reactie op Hilmabezema

Oh meen je, heb morgen namelijk gesprek in Martini over eventueel inleiden. ...
Hij is er al gelukkig. Gezond en wel

3 maanden geleden

Reactie op dorina2000

2 dagen
Valt mee 2 dagen, maar op dat moment is het echt balen! Van harte gefeliciteerd met je zoon. ☺️💙

3 maanden geleden

Ik ben ook ingeleid. Bij het zelfde ziekenhuis toevallig. Ik werd op de zelfde dag nog afgebeld.. werd verplaatst met 2 dagen door de drukte. Dus hou er inderdaad rekening mee. Ook al staat hij al gepland.

3 maanden geleden

Ik woon zelf op Sliedrecht en mocht kiezen wel ziekenhuis ik wilde. Dordt of Gorinchem omdat de aanrijtijd hetzelfde is. Ik koos voor gorinchem, voelt vertrouwder voor mij ben er vaker al geweest en ben er zelf geboren. Wij zijn 2 weekenden gelden er op de bonnefooi naartoe gereden om ff de route te oefenen enzo. En de verpleegkundige daar vertelde ons ook dat Dordt wel meer verloskamers heeft maar minder personeel en dat ze daar dus ook geregeld kamers gesloten moeten houden omdat ze het personeel niet hebben. Wat echt heel zonde is natuurlijk. En ze zei ook dat er op t moment ook patiënten vanuit Utrecht bij hun in t ziekenhuis lagen omdat Utrecht vol is. Dus het is een hoop geschuif op t moment. Maar Gorinchem is ook mooi hoor. Nette grote kamers met bevalbad, goed te bereiken ook

3 maanden geleden

Klopt! Ik ben vandaag in het Westeinde (Den Haag) voor een ballon plaatsen voor de inleiding. Zou morgen dan afspraak hebben voor het breken van de vliezen. Echter zei ze net dat het nog niet zeker is dat we morgen terecht kunnen door drukte terwijl die afspraak wel al even staat🥲 Kan wel gewoon komen als de bevalling nu vanzelf start.

3 maanden geleden

Reactie op Kimmie91293

Klopt! Ik ben vandaag in het Westeinde (Den Haag) voor een ballon plaatsen ...
Balen zeg! Hopelijk start je bevalling vanzelf. Veel succes!

3 maanden geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Balen zeg! Hopelijk start je bevalling vanzelf. Veel succes!
Ik hoop het ook! Dank je wel😊

3 maanden geleden

Nou ik heb zojuist ook de afspraak gemaakt voor een inleiding, heb “al” 3 cm ontsluiting dus hoeven enkel vliezen te breken. Ik mocht zelfs nog kiezen welke dag 😅! Uiteraard ‘s ochtends even bellen of de verloskamers niet vol liggen.

3 maanden geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Nou ik heb zojuist ook de afspraak gemaakt voor een inleiding, heb “al” 3 c ...
Ja zelfde bij ons! Was zelfs aanstaande vrijdag al plek voor een ballonnetje. Maar dat was voor ons wat te snel. Maar konden volgende week kiezen wat we wilde! Hoewel het wel druk was, want in het uur dat we moesten wachten werden er wel een stuk of 5 inleidingen ingepland..

3 maanden geleden

Reactie op Roosie93

Ja zelfde bij ons! Was zelfs aanstaande vrijdag al plek voor een ballonnetj ...
Spannend he! Snap dat vrijdag opeens heel dichtbij is. Alvast heel veel succes!