9 Reacties

vorig jaar
Ik gebruik de dubatti one al 2 jaar, nog nooit problemen mee gehad. Nu we een tweeling krijgen en een nieuwe wagen moeten baal ik echt. Dubatti two heeft een mooie ruime bak onder de wagen, en is iets robuuster. Die ruime bak mis ik bij de one wel enorm. Maar financieel gezien zou ik denk ik weer voor de one gaan.

vorig jaar
hebben de dubatti one en ben hier heel blij mee. ik vind hem fijn rijden ben zelf ook erg klein dus fijne verstelbare hoogte en de kleur niet te vergeten er leuk 😜

vorig jaar
Wij gebruiken de Dubatti one, 4jr geleden voor onze eerste aangeschaft en blij mee. Gebruikt als kinderwagen en heel lang als buggy bij 2 kindjes. Nieuwe duwstang er op (a €25 😄) en hij is weer als nieuw voor baby no.3 😃
Wij vinden het een mooi hoge wagen en heeft een lange kinderwagen bak, onze kids zijn lang bij geboorte en kunnen hier langere tijd in liggen.
Wij hebben de grote variant wielen en het enige nadeel is dat de voorwielen soms tegen elkaar aan botsen als je opeens even achteruit moet rijden en dan weer vooruit en dan zijn ze even ‘geblokkeerd’, je moet dan even naar links of rechts en dan zijn ze weer los.
Verder een top ding!