14 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb m ook besteld, maar nog niet binnen dus volg even mee. Paar keer winkelwagens vergeleken en deze was echt veruit het makkelijkst in gebruik..
Een buurvrouw van mn moeder heeft m nu een paar maanden in gebruik, en ze zei dat ze er blij mee was... Maar goed niet echt een gedetailleerde review dus 😂🥲
2 jaar geleden
Ik volg ook even. Uitgebreid verschillende wagens getest, vol overtuiging voor deze gekozen en toen zag ik inderdaad ook slechte reviews. Heeft even wat tranen gekost (ik gaf de hormonen maar de schuld) 😅 Uiteindelijk ervoor gekozen om toch bij onze keuze te blijven, maar ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen!
2 jaar geleden
Nog een aanvulling: wij hebben hem al wel een tijdje binnen en ook al in elkaar gezet. Er was een montagefout bij de rits van de kap. Gemeld bij Babypark met foto’s en toen kregen we gelukkig heel snel gratis een nieuwe kap thuisbezorgd. Zag die montagefout online ook vaker genoemd, dus had netjes geweest als ze dat bij alle wagens die ze uitleveren even controleren, maar ach.. Goed opgelost.
2 jaar geleden
Reactie op Robinwester
Nog een aanvulling: wij hebben hem al wel een tijdje binnen en ook al in el ...
Ja nou dat hadden wij dus ook van alles bekeken en nu ineens zie ik dit. Mijn hele hart ging te keer 😂
Was die nog een beetje makkelijk in elkaar te zetten? En ja inderdaad die montage fout hoor je vaker en ook vaak die voor wielen, maar heb ook gehoord dat er een mega terugroep actie op is geweest en dat de Dubatti 2 die nu verkocht worden allemaal “vernieuwd” zijn?
2 jaar geleden
Deze hebben wij ook op het oog, dus ik lees graag mee. Want inderdaad ook weinig goede reviews gelezen, maar überhaupt weinig reviews te vinden
2 jaar geleden
Ik volg ook voor de zekerheid. Alhoewel ik wel nog steeds tevreden ben over mijn keuze. Ik heb hem besteld op de negenmaandenbeurs. Ik was met volle overtuiging naar de beurs gegaan met in mijn hoofd de Bugaboofox 5. Uiteindelijk toch gekozen voor de Dubatti Two. Vond hem luxer ogen en qua rijden vond ik hem ook heerlijk! Mijn nicht heeft de ONE al een paar jaar en die vind het een top wagen. Dat geeft me ook wel vertrouwen in de TWO.
2 jaar geleden
Update: ik heb hem binnen en hij is super!! Ik heb een video gemaakt van alle voordelen. https://www.tiktok.com/@chusankaptijn/video/7378948858824445216?_t=8n770POnM1p&_r=1
Let wel: er zijn veel negatieve reviews over de standaard wielen, ik heb ze geupgraded naar de comfort wielen voor een meerprijs deze zijn super!!
2 jaar geleden
Wij gingen vol overtuiging voor de Bugaboo Dragonfly naar Babypark en zijn thuisgekomen met de Dubatti Two. Doorslaggevend was het in- en uitklapgemak en de all-terrain banden, omdat we nogal eens naar het bos gaan. Kindje moet nog geboren worden dus we hebben 'm nog niet in gebruik maar waren wel overtuigd van deze wagen en hebben dus de Dragonfly laten staan.
2 jaar geleden
Reactie op Robinwester
Nog een aanvulling: wij hebben hem al wel een tijdje binnen en ook al in el ...
Mag ik vragen of jij een foto kan plaatsen van die montage fout? Wij hebben ook een dubatti two en ik twijfel of de rand bij de kap goed zit, kan hem er namenlijk heel makkelijk af trekken. Beetje lastig te omschrijven haha 😅