16 Reacties

vorig jaar

Wat bedoel je met babyvoeding? Fruithapjes enzo of flesvoeding? Maakt eigenlijk niks uit. Alle babyvoeding moet voldoen aan Europese eisen. Zal niks verschillen tussen Duitsland en Nederland. Waarschijnlijk komt de flesvoeding uit dezelfde fabriek

vorig jaar

Ik weet dat je in NL moet letten op de term: 'Volledige Zuigelingenvoeding' - die term is beschermd en mag alleen worden gebruikt als je aan de EU standaard voldoet. Ik zou kijken of je erachter kan komen welke term dat in het Duits is en dan weet je welke goed zijn :)

vorig jaar

Hipp is een heel fijn merk. is ook bio. verkopen ze bij de DM

vorig jaar

wij hebben die van de dm eigen merk! precies t zelfde als die van de Jumbo qua voedingswaarde en samenstelling! dus wij gaan in mei ook weer net als bij Maud inslaan!

vorig jaar

Reactie op MitsuEvoIIX

wij hebben die van de dm eigen merk! precies t zelfde als die van de Jumbo ...
deze is dat

vorig jaar

Reactie op MitsuEvoIIX

deze is dat
Goeie tip. Scheelt toch iets van 2/3€ met die van het kruidvat merk. 💪🏼💪🏼

vorig jaar

Het grootste verschil zit hem vaak in welke koeien ze gebruiken. Melk kan wat anders mengen of smaken. Maar dat heb je met Nederlands baby poeder ook. Komt ook niet alleen van Nederlandse koeien.

vorig jaar

Bedankt voor al jullie tips! :)

vorig jaar

Ik heb hele goede ervaring met Duitse babyvoeding. Ik hoor dat eigen merk ook prima is.

vorig jaar

Ik woon in nl en had Hipp biologisch maar meen me te herinneren dat het Duits is.

vorig jaar

Qua maissnacks enzo vind ik Duitsland ook een veel groter assortiment hebben. Soms geven wij ook wel is een potje avondeten (wanneer het even niet anders uitkomt bv) en ook die vind ik qua smaak veel lekkerder. Als je ook aangeeft in de DM en Rossmann app dat je een kindje hebt, krijg je ook veel kortingscoupons voor babyproducten. Dus ben je nog minder kwijt

vorig jaar

Reactie op CG88

Goeie tip. Scheelt toch iets van 2/3€ met die van het kruidvat merk. 💪🏼💪 ...
zeker! en als je dan de opvolg melk hebt dan scheelt t 6 euro ofzo bijna n heel pak! echt absurd waarom t zelfde zo duur moet zijn! potjes, knijpfruit en snacks halen wij alleen maar bij de dm. ik reed 1x in de maand daar heen (wonen niet echt op dagelijkse afstand meer haha) en sloeg dan weer een voorraad in. luiers idem!

vorig jaar

Wij gaan eind deze maand even naar DM, nemen voor onze dochter altijd allerlei lekkere snacks mee. Zoveel smaken en soorten knijpfruit, maissnackjes, koekjes etc en alles bio! Daar is niet bio eerder een uitzondering hahaha. Ik ga ook eens kijken voor de flesvoeding. Voor onze dochter AH Bio gebruikt en ben benieuwd wat ze daar hebben qua prijzen/merken voor bio. Als je enigszins Duits kan is de Mein DM app een aanrader, zitten allerlei coupons in en kan je zelf ook alvast neuzen in t assortiment. Als je een credit card hebt, kun je ook online bestellen en bij een winkel afhalen, dan is t assortiment nog groter!

vorig jaar

Reactie op Heidebloem

Ik weet dat je in NL moet letten op de term: 'Volledige Zuigelingenvoeding' ...
Säuglingsanfangsnahrung of Anfangsnahrung Lekker woord vokr galgje😆

vorig jaar

Reactie op BabyBoertje24

Wij gaan eind deze maand even naar DM, nemen voor onze dochter altijd aller ...
Oke ik heb mijn antwoord al door de DM app, bio zuigelingenvoeding is daar niet goedkoper, zelfs Hipp is per kilo duurder dan AH!

vorig jaar

wij hebben lang hipp gebruikt en in Duitsland zit het in kartonnen verpakkingen. heeeel irritant. en idd niet eens goedkoper. wel super tevreden over hipp!