9 Reacties

4 maanden geleden

Dit hoort er echt bij dag 3 is nog erger kwa hormonen. Zorg goed voor de zelf neem vitamines/floradix veel groente/fruit en geniet van je kleine voor je het weet zijn ze groot.

4 maanden geleden

Reactie op sb2020

Dit hoort er echt bij dag 3 is nog erger kwa hormonen. Zorg goed voor de ze ...
Dankjewel voor je reactie! Had jij ook last van duizeligheid? Ik geniet gelukkig wel enorm van hem, wordt eigenlijk verdrietig om niks maar hou in mn achterhoofd dat het na deze week alweer wat stabieler wordt

4 maanden geleden

Reactie op claudiamaximee

Dankjewel voor je reactie! Had jij ook last van duizeligheid? Ik geniet ge ...
Jaa dat zijn echt je hormonen daar kan je echt niks aandoen, ik was ook duizelig inderdaad je hebt een hele prestatie geleverd he je lichaam is aan het bijkomen, dus zorg goed voor je zelf, bespreek het ook met je verloskundige en of kraamzorg.

4 maanden geleden

Reactie op sb2020

Jaa dat zijn echt je hormonen daar kan je echt niks aandoen, ik was ook dui ...
Dankjewel, voelt fijn als het bij anderen ook zo is geweest, ik neem inderdaad floradix in en hoop dat het na deze dagen weer terugtrekt🥰

4 maanden geleden

Ik ben op dag 5 en ik huil echt om alles. Vooral eind van de middag. Ik word er ook echt een beetje gek van. Veel huid op huid contact schijnt te helpen. Ga ik vanavond maar weer lekker van genieten 🩵

4 maanden geleden

Ik ben 2 dagen terug bevallen. Heftige bevalling gehad met een knip en heb zo veel pijn. Oververmoeid en emotioneel 😔 hoop dat het snel over is

4 maanden geleden

Reactie op ElineB3

Ik ben op dag 5 en ik huil echt om alles. Vooral eind van de middag. Ik wor ...
Aaah ik snap je heel goed, ik wordt inderdaad heel rustig van het contact met hem bij me en heb ook echt het bezoek terug geschaald want dat brak me ook. Sterkte en hopelijk snel helemaal weer jezelf ❣️

4 maanden geleden

Reactie op bbusrax

Ik ben 2 dagen terug bevallen. Heftige bevalling gehad met een knip en heb ...
Hoop dat je snel herstelt!! Knip lijkt me heel heftig inderdaad en dat al na een heftige bevalling.. hopelijk vliegen de eerste dagen een beetje en vinden we onze weg weer een beetje ❣️

4 maanden geleden

Reactie op bbusrax

Ik ben 2 dagen terug bevallen. Heftige bevalling gehad met een knip en heb ...
Ik heb ook een knip en meneer is met de vacuum geboren. Die pijn is zo irritant, daardoor raak ik soms nog meer emotioneel. Sterkte met je herstel!