16 Reacties

2 jaar geleden

Volg! Ik kwam zelf uit op de Bugaboo donkey 5 duo. Maar geen idee of dat hem ook echt gaat worden. Ik vind het ook belangrijk dat je er een enkele wagen van kan maken voor de momenten dat je met 1 kind op stap gaat.. of als de oudste eruit groeit 😊

2 jaar geleden

Joolz geo hoor ik best goede verhalen over

2 jaar geleden

Reactie op jennifervs

Volg! Ik kwam zelf uit op de Bugaboo donkey 5 duo. Maar geen idee of dat he ...
Ja die dingen vind ik dus net wat te breed om mee in winkels te lopen. Bijv kruidvat of trekpleister hoef je al niet meer naar binnen. Zo'n buggy is net wat compacter en smaller. Alsnog wel wat breed hoor.

2 jaar geleden

Reactie op KtM

Joolz geo hoor ik best goede verhalen over
En daar zit de baby dus niet in het zicht maar het grote kind boven. Zou dat juist andersom willen omdat ik wel vertrouw dat zij zich vermaakt. Ookal zeggen ze dat de baby vaak slaapt, wat ook wel klopt.

2 jaar geleden

Reactie op Mirimiri

En daar zit de baby dus niet in het zicht maar het grote kind boven. Zou da ...
Met een bepaalde adapter kun je de reiswieg ook boven doen, maar weet niet hoe stabiel dat is. https://www.joolz.com/nl/nl/accessoires/074003-M.html

2 jaar geleden

Wij hebben de Joolz Geo 3, ideaal!

2 jaar geleden

Ik heb de uppababy vista v2. Weet nog niet hoe hij is met 2 kindjes, maar was wel gekocht omdat we wisten dat we meerdere kindjes wouden.

2 jaar geleden

Wij gaan waarschijnlijk voor een just sit zitje die je op het onderstel van de kinder/ wandelwagen kan bevestigen. Hoeven we geen nieuwe kinderwagen aan te schaffen en na een tijdje zou de oudste misschien ook al wel met de loopfiets mee kunnen.

2 jaar geleden

Ik moet ook een duo kopen. Ik kom nu het bij cybex gazelle S. Ook heel licht om te rijden. En het inklappen kost ook niet veel ruimte! Heb hem gezien bij baby en tiener shop

2 jaar geleden

Ik heb ook de uppababy vista v2. Top kinderwagen. Nu alleen gebruikt voor 1 kindje. Mijn zoontje wordt in juli 2 jaar. Dus straks uitbreiden voor 2 kindjes.

2 jaar geleden

100% bugaboo loop der al 3 jaar mee kan gewoon overal naar binnen

2 jaar geleden

Reactie op cheyenne2211

100% bugaboo loop der al 3 jaar mee kan gewoon overal naar binnen
Is hij niet groot en breed? En is het te doen met openbaar vervoer?

2 jaar geleden

Wij hebben nu de Novi baby scot V2 gekocht waarbij je een reiswieg kan bevestigen op de buggy. Vond het een veiliger gevoel dan dat de baby alleen liggend in voetenzat zou liggen. Hebben hem getest rijd lekker makkelijk en qua breedte vind ik meevallen. Zou wel wat breder zijn natuurlijk

2 jaar geleden

Is hij niet groot en breed? En is het te doen met openbaar vervoer?
De Bugaboo is maar 15cm breder dan een normale kinderwagen. Bij een duo wagen zitten de wielen onder de zitjes en bij een normale wagen zitten ze ernaast. Vandaar dat het maar zo weinig scheelt. En de Bugaboo donkey kan je ook een eenling wagen van maken, mocht je met één kind op stap gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Koala33

De Bugaboo is maar 15cm breder dan een normale kinderwagen. Bij een duo wag ...
De beste kinderwagen als duo wagen ooit! Wij hebben er weer 1 op de kop getikt (oops 3 Bugaboo kinderwagens nu haha de fox 5🥰 helemaal verliefd de cameleon voor in de bossen 💪🏻 is echt een krachtpatser en dan nu een donkey 4 le met leer blauw en cognac kleur 🥰 weekender blauw heet die. Die mensen dachten dat ze 2 jongens zouden krijgen maar bleken bij geboorte 2 meiden te zijn dus zij vond niet dat dit paste bij de kinderen haha) Wij hebben dus 2 reisbakken en 2 zitten op onze donkey, hij past gewoon door de deuropening zonder moeite, is wenbaar en past in een ford fiesta! Onze kleinste auto van de 4 haha de rest daar past ie met gemak in 😂 Ik wil straks door de stad en rondom huis waarschijnlijk niets anders meer als Maud mee gaat en niet wil gaan lopen haha. Anders gebruiken we de fox met meerijplank ook ideaal!

2 jaar geleden

Wij hebben voor onze eerste dochter de Nuna demi grow gekocht. Deze kan ook als duo wagen worden gebruikt waarbij je dan kan kiezen of je de reiswieg met de baby of het zitje met de dreumes boven zet. Ook hebben we voor alle zekerheid maar vast een meerijplankje gekocht (incl zitje) aangezien onze dochter nu al erg graag wandelt en ik betwijfel hoeveel ze nog in de wagen wil als de kleine eenmaal geboren is. Voordeel van de Nuna demi grow vind ik dat hij dus ook prima als 1 persoons wagen te gebruiken is, maar wel de optie heeft voor 2 kinderen tegelijk te vervoeren