5 Reacties
8 dagen geleden
Als je baby wakker is na een half uur, pak je je kleine dan gelijk uit bed of laat je hem nog even liggen?
8 dagen geleden
Reactie op Chella0501
Als je baby wakker is na een half uur, pak je je kleine dan gelijk uit bed ...
Vaak probeer ik hem nog te laten liggen en heel soms slaapt hij dan nog 10 min, maar meestal staat hij meteen aan en gaat dan lachen en omdraaien etc.
8 dagen geleden
Hier ook, 5 dutjes van een half uur ongeveer 馃檲
Haar na dat half uur weer in slaap proberen te krijgen betekend oorlog dus dat hebben we even los gelaten.
Heb goeie hoop dat ze vanzelf slaapjes gaat koppelen maar wat kijk ik er naar uit dat ze een keer wat langer dan een half uur slaapt 馃檲
8 dagen geleden
Overdag in zijn bedje slaapt mijn zoontje nooit meer dan een half uur.
Hij doet rond 9.30 een dutje van een half uur in zijn eigen bedje. Smiddags rond 12.30 beginnen we met een dutje in zijn eigen bed, maar als hij na een half uur wakker wordt, staat hij ook echt weer aan. Dan neem ik hem direct bij me en slaapt hij nog ruim een uur in de draagzak of op mij op de bank. Zo krijgt hij toch nog een keer een langer slaapje overdag
En dan rond 16.30 weer een kort dutje in zijn eigen bed, en rond 19.00 gaat hij naar bed voor de nacht.
Meestal is hij wel vrolijk als hij wakker is, en hij blijft makkelijk 2 uur wakker, zelfs als hij dus hazeslaapjes doet.