Hoe doen jullie dat met dutjes/slapen overdag? In bed of box of kinderwagen/reiswieg?
Hier 7.30 wakker, fles, 9 uur dutje tot 10 uur dan spelen/knuffelen etc, 11 uur fles, daarna slapen in bed (eigen bedje) tot +-15 uur, fles, hazenslaapjes 18-19 uur huiluurtje 19 uur fles en naar bed (co-sleeper), 23 uur wakker maken voor fles en dan wachten tot hij zich weer meld +- 04.00 uur, fles en dan slapen tot 7-7.30 uur
Overdag en avond lekker slapen op ons, in de box of als we ergens zijn in de kinderwagen. Rond 22.30 gaan we naar bed en hij ook in eigen bed op eigen kamer en vaak slaapt hij dan tot 7.00/7.30. Door de week krijgt -soms slapend- om 6u fles gekolfde melk. Zodat wij nog even kunnen blijven liggen.
Hier ongeveer hetzelfde ritme, alleen lukt het nog niet om zo lang in eigen bed te slapen, luxe hoor 😁 ik ben nu aan het oefenen met dutjes in bed. Ze heeft ook weleens in de kinderwagen geslapen, maar ze ligt overdag vooral nog bij mij op de borstkas.
Hier ongeveer hetzelfde ritme, alleen lukt het nog niet om zo lang in eigen ...
Nou moet ook zeggen dutje overdag in z’n eigen bed wordt hij wel elke 3kwartier-uur wakker, tis de vraag nog of dit door ongemak komt ivm koemelkallergie
Overdag en in de avond beneden, in de box/nestje of bij ons. Na de voeding van 21.00 uur in haar co-sleeper, ze slaapt daar toch het best merk ik. Nu na de ochtend fles ook terug gelegd in haar slaapzak en slaapt al 3 uur.
Wat een mooi schema/ritme al. Hier net terug van vakantie en man weer aan t werk, dus beginnen nu met een ritme opbouwen. Laatste dagen wel lang slaapje sws tussen 3&5 smiddags, en wat hongerigen tot 8/9 in de avond dan slapen en om 11 nog voeding.
Nu vanochtend voor het eerst ochtend slaapje (90m) in bed gedaan en toen 90m wakker, nu slaapt hij de box :)