13 Reacties

2 jaar geleden

Mijne ligt in stuit

2 jaar geleden

Hier in stuit. Ze heeft even dwars gelegen was niet erg prettig.

2 jaar geleden

Ik heb zelf ook regelmatig het gevoel dat ze dwars ligt, heb dan echt en harde boog van links naar rechts waarbij ik vermoed dat dat het ruggetje is. Maandag weer echo dus dan gaan we het zien!

2 jaar geleden

Mijn baby ligt dwars, voel zijn hoofdje rechts bovenin mijn buik. Rechtsboven is het ook veel harder 🤣

2 jaar geleden

Hier ook een redelijke dwarsligger. Hoofd licht wel iets in het bekken al. Maar haar rug links en voeten rechts, zeker te voelen die rug en voeten 😅

2 jaar geleden

Ik voel het hoofdje rechts boven en de voetjes zitten onderin.. ik heb vaak kramp, een slapend bovenbeen, pijn in mn lies en in mn schaambot..

2 jaar geleden

Mijn baby lag dwars, ik had mega veel last van m'n buik, voelde heel onaangenaam. Hij is nu gedraaid en voel me nu veel beter

2 jaar geleden

Hier ook een dwarsligger. Tot nu toe op elke echo met zijn hoofd linksonder en zijn billen rechtsboven en vandaag bij controle nog steeds. Nu 31 weken, dus ben benieuwd hoe lang hij zo blijft liggen.

2 jaar geleden

Hier ook een dwarsligger, nu 34.5 wk…. Hoofdje hoog bovenin rechts, billen links halverwege. Veel harde buiken en ongemak qua buik… bij een harde buik zie je ook echt zo 2 harde bulten naast elkaar (hoofd en billen).

2 jaar geleden

Reactie op Lizzela

Mijn baby lag dwars, ik had mega veel last van m'n buik, voelde heel onaang ...
Wat voelde je precies??

2 jaar geleden

Dinsdag bij de echo lag de kleine man volledig dwars. Hoofd rechts in het midden en billen links in het midden. Ik vernam het zelf vooral door de druk op mijn buik. Ook de vorm van mijn buik was wat breder. Nu is hij weer gedraaid en voel ik juist veel bewegingen bij mijn blaas/ onder in de buik. De voeten/billen drukken nu tegen mijn ribben aan. En is mijn buik weer mooi rond naar voren.

2 jaar geleden

Mijn baby staat rechtop in mijn buik. Voeten naar beneden, hoofd omhoog. Ik vraag mij af hoe dit past in mijn buik, maargoed schijnbaar kan het! Om het idee moet ik wel een beetje lachen, maar voel vooral veel druk op mijn blaas en maag/bovenbuik. Het schijnt dat de kans groot is dat er in die laatste weken nog gedraaid wordt...

2 jaar geleden

Hier dwars of stuit. Wisselt steeds.