25 Reacties

15 dagen geleden

Ik ben maandag geweest met mijn dochter en het stelt heel weinig voor: ze moest in een speciaal kussen op haar zij liggen. De kamer met alle lichtjes was zo interessant dat ze het heel rustig onderging :)

15 dagen geleden

Reactie op Renee3

Ik ben maandag geweest met mijn dochter en het stelt heel weinig voor: ze m ...
Oooo dat klinkt heel fijn! Ik hou me maar vast aan de gedachte dat ze vast ook ervaring hebben met kronkelende baby’s haha Hoe lang duurde de echo? En kreeg je gelijk uitslag? Bedankt!

15 dagen geleden

Dinsdag geweest, hij lag ook erg rustig rond te kijken 😊

15 dagen geleden

Een paar minuten en direct uitslag bij mij, gelukkig alles oké :) hopelijk valt het bij jullie ook mee!

15 dagen geleden

Reactie op DemiJJ

Dinsdag geweest, hij lag ook erg rustig rond te kijken 😊
Ooo top! Dit stemt me al wat meer gerust 😃

15 dagen geleden

Reactie op Renee3

Een paar minuten en direct uitslag bij mij, gelukkig alles oké :) hopelijk ...
Oooo wow echt zo snel! Ik kreeg een brief met dat t 20 a 30 min duurt. Ppfff dacht ik… Fijn dat alles oké was bij jullie!

15 dagen geleden

Hoi! Wij hebben ook zo een echo gehad bij onze kleine. Hij moest zijwaarts in een kussen. Dit kussen hield hem zijwaarts in positie. De arts ging met echo apparaat en warme gel over zijn heupjes. Eerst de ene kant toen de andere kant. De arts vroeg ons hem eruit te halen en draaide het kussen toen hij de andere kant ging controleren. Wij kregen meteen uitslag. Onze kleine lag wonderbaarlijk te slapen en bleef ook slapen toen hij in dat kussen lag. Dit terwijl hij in die periode krampjes had en ik mij druk maakte dat hij het ziekenhuis bij elkaar zou schreeuwen (zal je altijd zien). Succes morgen!

15 dagen geleden

Reactie op Mem-Femke

Oooo dat klinkt heel fijn! Ik hou me maar vast aan de gedachte dat ze vast ...
De uitslag ging naar cb omdat zij het hadden aangevraagd, Hadden ze dezelfde dag nog binnen

15 dagen geleden

Reactie op Bailey88

Hoi! Wij hebben ook zo een echo gehad bij onze kleine. Hij moest zijwaarts ...
Ja dit scenario heb ik nml ook nu voor me haha alles bij elkaar schreeuwen en niet meewerken haha 😆 zoveel vertrouwen in m’n dochter haha 😜 We gaan t zien! Bedankt voor de reactie

15 dagen geleden

Reactie op DemiJJ

De uitslag ging naar cb omdat zij het hadden aangevraagd, Hadden ze dezelfd ...
Oo ja precies, nou ik hoop dat we t snel horen. Was de uitslag bij jullie goed?

15 dagen geleden

Reactie op Mem-Femke

Oo ja precies, nou ik hoop dat we t snel horen. Was de uitslag bij jullie g ...
Ja we hadden volgende dag toevallig afspraak staan maar anders hadden ze wel gebeld. Alles goed 😁

15 dagen geleden

Wij moeten 7 november, fijn om de reacties in dit topic te lezen! 🥰

15 dagen geleden

Ik ben vorige week geweest met ons zoontje. Hij lag op zo'n gewone behandeltafel, de ene vrouw deed de echo en de andere hield hem vast op zijn zij. Hij was eerst wat onrustig, dus ik deed zijn speen in en toen lag hij relaxt wat rond te kijken. Als ze toch onrustig is, ze zijn wel wat gewend moet je maar denken 😉

15 dagen geleden

Ik ben vorige week met me tweeling geweest en ze deden het super goed moet ik zeggen ik was gewoon alleen met ze .. het komt echt wel goed 🥰

15 dagen geleden

Nou hetzelfde als wat de rest zegt. Deze week geweest met mijn zoon. Duurde echt maar een paar minuten en was enorm relaxed en afgeleid door alle mooie lichten op het plafon. Geen stress. Komt goed👍🏻

15 dagen geleden

Reactie op Letsdoitagain

Ik ben vorige week geweest met ons zoontje. Hij lag op zo'n gewone behandel ...
Ja dat is zo inderdaad. Hier helaas geen speen dus ze moet t maar met mij doen . Ach het zal vast goedkomen… inderdaad ze hebben vast meer ervaring ! Bedankt voor je reactie

15 dagen geleden

Reactie op Moeder van 6 Kindere

Ik ben vorige week met me tweeling geweest en ze deden het super goed moet ...
Oh my wat goed! 👍🏼 thnx voor je reactie

15 dagen geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties en succes wensen. Ik laat morgen weten hoe t is gegaan 😄

15 dagen geleden

Ging hier ook heel soepel! En dat terwijl mijn zoon oververmoeid was op dat moment door een kort slaapje! Hij vond alles interessant 😁

15 dagen geleden

Ze liggen in een soort kussentje. Speeltjes mee en afleiden . Doet geen zeer en is zo gebeurt :)