25 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op Renee3
Ik ben maandag geweest met mijn dochter en het stelt heel weinig voor: ze m ...
Oooo dat klinkt heel fijn! Ik hou me maar vast aan de gedachte dat ze vast ook ervaring hebben met kronkelende baby’s haha
Hoe lang duurde de echo? En kreeg je gelijk uitslag?
Bedankt!
15 dagen geleden
Hoi! Wij hebben ook zo een echo gehad bij onze kleine. Hij moest zijwaarts in een kussen. Dit kussen hield hem zijwaarts in positie. De arts ging met echo apparaat en warme gel over zijn heupjes. Eerst de ene kant toen de andere kant. De arts vroeg ons hem eruit te halen en draaide het kussen toen hij de andere kant ging controleren. Wij kregen meteen uitslag. Onze kleine lag wonderbaarlijk te slapen en bleef ook slapen toen hij in dat kussen lag. Dit terwijl hij in die periode krampjes had en ik mij druk maakte dat hij het ziekenhuis bij elkaar zou schreeuwen (zal je altijd zien). Succes morgen!
15 dagen geleden
Reactie op Bailey88
Hoi! Wij hebben ook zo een echo gehad bij onze kleine. Hij moest zijwaarts ...
Ja dit scenario heb ik nml ook nu voor me haha alles bij elkaar schreeuwen en niet meewerken haha 😆 zoveel vertrouwen in m’n dochter haha 😜
We gaan t zien! Bedankt voor de reactie
15 dagen geleden
Ik ben vorige week geweest met ons zoontje. Hij lag op zo'n gewone behandeltafel, de ene vrouw deed de echo en de andere hield hem vast op zijn zij. Hij was eerst wat onrustig, dus ik deed zijn speen in en toen lag hij relaxt wat rond te kijken.
Als ze toch onrustig is, ze zijn wel wat gewend moet je maar denken 😉
15 dagen geleden
Ik ben vorige week met me tweeling geweest en ze deden het super goed moet ik zeggen ik was gewoon alleen met ze .. het komt echt wel goed 🥰
15 dagen geleden
Reactie op Letsdoitagain
Ik ben vorige week geweest met ons zoontje. Hij lag op zo'n gewone behandel ...
Ja dat is zo inderdaad. Hier helaas geen speen dus ze moet t maar met mij doen . Ach het zal vast goedkomen… inderdaad ze hebben vast meer ervaring ! Bedankt voor je reactie
15 dagen geleden
Ze liggen in een soort kussentje. Speeltjes mee en afleiden . Doet geen zeer en is zo gebeurt :)