25 Reacties
14 dagen geleden
Ons zoontje vond het ook prima! Lekker op zijn zij in een kussen, ik had nog een hand op zijn schouder, er was een leuk lampje om hem af te leiden, en het ging reuze vlot. Bovenkleding mogen ze gewoon aanhouden. O en hij had op de tweede zij blijkbaar nog in het kussen geplast 😅 ze zijn wel wat gewend! Kregen ook goede uitleg en meteen de uitslag. Ik vond het een erg fijne ervaring.
14 dagen geleden
Nou we zijn geweest. Ze hadden inderdaad zo’n kussen en de echo ging vrij vlot. Maaaar het had vlotter gekund want mevrouw vond t stilliggen in dat kussen maar niets haha. De eerste minuut was t prima, speeltje erbij lekker sabbelen maar de lol was er snel af 😅. En toen moest de andere kant nog 🙈. Maar die ging sneller dus t zat er snel op gelukkig. Ik had t wel beetje warm ervan gekregen haha. Ze zag op t eerste gezicht niets maar de radioloog zal de beoordeling doen en dan horen we dat nog komende week.
Iedereen bedankt voor de reacties, zo wist ik een beetje wat ik moest verwachten, daar ga ik altijd wel goed op 😊😄
14 dagen geleden
Reactie op Mem-Femke
Nou we zijn geweest. Ze hadden inderdaad zo’n kussen en de echo ging vrij ...
Owja inderdaad bij ons ook romper los, en luier deed ze alleen de zijkant los waar ze bezig was. Was een hele lieve vrouw, die was wel wat gewend zei ze 😄
Ziekenhuis in Sneek was dit trouwens 👍🏼