15 Reacties
21 dagen geleden
Mijn dochtertje is net door sprong drie heen, maar vertoonde dat ook ineens tijdens sprong 3. Het is nu helaas alleen nog steeds niet over haha.
Ze heeft een hele duidelijke voorkeur.
21 dagen geleden
Toevallig hier vanmiddag ook voor het eerst, ze is nu 13 weken. Bij mij op schoot dikke lol met oma en vollopen lachen. Maar toen oma haar overnam en ik even ging plassen was het mis..
Gelukkig was papa toen hij vanmiddag thuis kwam helemaal prima en kon ik gewoon mn ding doen. Hopelijk blijft dit zo 😅
21 dagen geleden
Reactie op Boomklevertje
Toevallig hier vanmiddag ook voor het eerst, ze is nu 13 weken. Bij mij op ...
*vol op aan het lachen 😅
20 dagen geleden
Reactie op BabyKarper-Parent
Mijn dochtertje is net door sprong drie heen, maar vertoonde dat ook ineens ...
Oh dat is lastig! Had gehoopt dat het over zou gaan 🥲 Hoe doe je dat met opassen nu/straks?
20 dagen geleden
Reactie op Aida47
Hier hetzelfde, ook naar zijn vader wil die niet. Althans spelen prima, maa ...
Oef papa ook niet… Hopelijk trekt het nog bij! Hier zit ze gelukkig wel graag bij papa, dat scheelt een beetje
20 dagen geleden
Reactie op Boomklevertje
Toevallig hier vanmiddag ook voor het eerst, ze is nu 13 weken. Bij mij op ...
Ik hoop het ook! Want dat wordt anders wel lastig met weer aan het werk gaan…
20 dagen geleden
Ja daar maak me best druk om soms.
Ze mag leren dat er meer mensen zijn die van haar houden en voor haar zullen zorgen.
Die mensen laat ik nu extra over de vloer komen en kleine taakjes doen, zodat ze vertrouwd raakt met diegene zonder dat ze overstuur raakt. Dit zal ik dan steeds een beetje uitbouwen. Hopelijk raakt ze zo vertrouwd met diegene en zal de eenkennigheid met der tijd ook afnemen.
Houd haar het liefst bij me haha. Vind het moeilijk om haar straks los te moeten laten met het werken etc.
19 dagen geleden
Hier is de eenkennigheid ook begonnen! Ik heb hier eentje die met 13 weken heeft besloten dat papa haar favoriet is 🥲, mijn arme hart haha. Overdag ben ik nog met haar thuis en dat gaat gelukkig heel goed en gezellig met voldoende lol en lachen, maar het echte schaterlachen wat ze kan doen is met name voor papa wannee die ‘s avonds thuis komt. Anderen die haar vasthouden gaat wel goed tot ik denk dat ik de kamer uit kan lopen, dan corrigeert ze me even met flink gegil 😉. Ach ja, het zal wel overgaan.
De tip om eerst neutraal terrein zoals een box op te zoeken ipv direct overgeven doen wij denk ik onbewust ook al wel! Grappig nu ik er over nadenk. Verder weet ik niet zo goed wat er aan te doen is, I wij proberen consequent allebei voor haar te zorgen en inderdaad nog wel uit handen te geven met voldoende troost en geruststelling.
15 dagen geleden
Nu een week verder helaas nog hetzelfde verhaal. Ook het oppakken vanuit neutraal terrein (de box) werkt niet. Ben vanaf vandaag ook weer aan het werk, gelukkig wel vanuit thuis maar is eigenlijk geen doen. Hopelijk is dit maar een (korte) fase #evenklagen
15 dagen geleden
Reactie op kinderwens1995
Hier precies zo!
Zit inmiddels in sprong 4 dus helaas niet tijdelijk😩
15 dagen geleden
Reactie op kinderwens1995
Zit inmiddels in sprong 4 dus helaas niet tijdelijk😩
Oef, dat belooft wat 😩 Hoe is sprong 4 tot nu toe?
14 dagen geleden
Reactie op ietsmetkaas
Oef, dat belooft wat 😩 Hoe is sprong 4 tot nu toe?
Ik vind het heel pittig. Momenten van de dag heel hard krijsen en ontroostbaar zijn. Hij moet continu worden vermaakt en voel me wel geleefd haha. Als hij begint te jammeren dan weet ik dat het niet lang duurt voor z’n humeur helemaal omslaat en het krijsen begint, dus moet er dan snel bij zijn. Maar de slaapregressie is hier nog niet toegeslagen (dit zijn twee losse dingen die wel samen kunnen vallen las ik). Ik krijg hem overdag wel in slaap gelukkig, maar telkens heel kort (niet anders dan voorheen).