7 Reacties

5 maanden geleden

Heb je vooraf iets gedaan wat het getriggerd kan hebben? Zelf hier hele zwangerschap geen bloed verloren, tot iets van 1,5maand terug, ook maar heel minimaal en daar viel een oorzaak aan te wijten (in mijn geval was het gemeenschap, maar het kan ook komen door andere te grote inspanningen, zelfs hoesten kan een vaatje laten springen) Je bm is sowieso beter doorbloed nu, maar nu met de laatste loodjes al helemaal

5 maanden geleden

Eventueel te hard gedrukt bij het poepen? Heb dit 2 keer toe gehad maar was toen niet helderrood maar meer limonade kleur. Voel je de baby wel gewoon?

5 maanden geleden

Reactie op coco1109

Eventueel te hard gedrukt bij het poepen? Heb dit 2 keer toe gehad maar was ...
Ja ik voel de baby gewoon! Zal het misschien inderdaad door druk komen? Ik merkte het op bij het aantrekken van m’n schoenen 😅 wat best een uitdaging is inmiddels haha.

5 maanden geleden

Reactie op Rensje93

Ja ik voel de baby gewoon! Zal het misschien inderdaad door druk komen? Ik ...
Gelukkig maar! Druk kan echt een hoop doen en vooral nu ook. Heb het vorige zwangerschap gehad met 14 weken na harde ontlasting en deze zwangerschap echt met 34 weken na hetzelfde! Altijd in de gaten houden natuurlijk maar gelukkig voel je de baby gewoon lekker bezig zijn🥰 en als je echt twijfelt gewoon je vk bellen hoor

5 maanden geleden

Toevallig t gezellig gemaakt vandaag? Dat heb ik wel is gehad tijdens mijn zwangerschap nu... Heel irritant... Want dan twijfel je indd wat je dan moet doen. Maar.heb t ook n keer gehad na een niesbui door de hooikoorts.... Maar die kans met dit flutter weer is klein hahahahaha

5 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap 's ochtends gehad met 40+6, geen gush, maar wel echt duidelijk bloedverlies afgeveegd bij het plassen. Zkhs zei dat het een ontsluitingsbloeding kan zijn, er kan een vaatje knappen bij het ontsluiten. Denk dat een uur of 16 a 18 later mijn eerste weeën begonnen en met 41.0 is onze dochter geboren😊 Maaaaar ontsluiting an sich zegt natuurlijk niks, daar kan je nog dagen of weken mee doorlopen! Zou dus idd je vk advies opvolgen!

5 maanden geleden

Dit ook gehad met 36+6 weken. Ben opgenomen voor controle. Ben uitgerekend voor een keizersnee met 37+6 weken. Alles goed met de baby zover.