10 Reacties

23 dagen geleden

Ik volg. Hier ook ineens met dochtertje van 12 weken.

23 dagen geleden

Hier inderdaad ook het geval, onze kleine van 13 weken heeft het sinds vorige week.. Maar de reden echt geen idee

23 dagen geleden

Hebben jullie kindjes onlangs het rotavaccin gehad? Kan mogelijk daardoor komen, als bijwerking. Ik herken het bij ons zoontje heel duidelijk als gevolg van het vaccin en dit ging na een weekje weer over.

23 dagen geleden

Reactie op Krokus

Hebben jullie kindjes onlangs het rotavaccin gehad? Kan mogelijk daardoor k ...
Ja, maar dat is inmiddels 8 dagen geleden.. hoop echt dat dat het is en het dus snel weer over is!

23 dagen geleden

Reactie op Krokus

Ja maar dat is al 4 weken geleden..

23 dagen geleden

Reactie op Krokus

Die van mij heeft hem niet gehad dus dat kan het bij mijn kleintje in neder geval niet zijn

23 dagen geleden

Hier ook meer mondjes terug geven en geen rota

23 dagen geleden

Allebei onze zoontjes hebben een reactie gehad op de vitamine d. Wij hebben die een poosje in de avond geven plaats van de ochtend. Ondanks we die vanaf het begin geven. Na een paar weken weer naar de ochtend en was het over.

22 dagen geleden

Hier hetzelfde! Ineens meer voeding teruggeven, hij is morgen 13 weken. Deed het voorheen nauwelijks tot niet

22 dagen geleden

Wij hadden dit met ons zoontje toen hij 6 weken was (12 nu). Nooit spugen, toen ineens een week soms hele golven en soms mondjes. Na een week was het ook weer over en nu heel sporadisch nog wel eens een mondje. Hoe het kan geen idee, ging hier dus ook zo over