59 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb hem ook woensdag! Ik ben dan ongeveer 7+2! Ik vind t ook zoo spannend! Maar kan me voorstellen zeker als je een miskraam gehad hebt. Hoelaat mag jij?

7 maanden geleden

Ik ook om 08:45 gelukkig al! Heb in augustus een miskraam gehad met 9+4 na 2 goede echo’s. Blijft spannend! Ik heb sinds gisteravond ineens meer kramp en een zeurend gevoel en merk dat ik daar ongelofelijk zenuwachtig en onzeker door ben

7 maanden geleden

Yes ik! Om kwart voor 10 ‘s ochtends. Mega spannend, want in maart een miskraam gehad met 9 weken waar we bij de termijnecho achter kwamen. Hadden toen ook al een kloppend hartje gezien. Dus sta er nu een stukje minder onbezonnen in. Kan het denk ik pas echt na de termijn/13 weken echo meer vertrouwen dat het goed zit. Tot die tijd extra spannend, maar dat is het natuurlijk voor iedereen. Morgen als het goed is 7+3. Fingers crossed 🤍

7 maanden geleden

Ik ook helaas pas 14:50. Hopelijk zie ik bij deze echo een kloppend hartje want de laatste keer was er helaas geen kloppend hartje dus extra spannend!!

7 maanden geleden

Eerste echo op donderdag, dan ben ik 8+3. Van de symptomen heb ik erge vermoeidheid en gevoelige borsten en geen misselijkheid. Het geeft mij goede hoop :)!

7 maanden geleden

Ik heb donderdag de eerste echo, ben dan 7+4. Superspannend en dit is mijn eerste zwangerschap:)

7 maanden geleden

Reactie op lizzi25

Ik ook om 08:45 gelukkig al! Heb in augustus een miskraam gehad met 9+4 na ...
Gelukkig al gelijk in de ochtend scheelt weer zenuwen! Kan me voorstellen dat je nu wel onzeker wordt van t gevoel wat je hebt. Hopelijk is het nu al wat gezakt?! 🤞🏽

7 maanden geleden

Reactie op danique1294

Ik heb donderdag de eerste echo, ben dan 7+4. Superspannend en dit is mijn ...
Ik heb dan ook eerste echo 7.4

7 maanden geleden

Yes, ik heb hem om 09.15 woensdag. Ik ben dan volgens mijn eigen berekening 8w+6d. Ben echt zo benieuwd!

7 maanden geleden

Ik mag ook woensdag! 10.45u en volgens mijn berekening 7+1 Waarschijnlijk wordt ik weer medisch vandaar al vroeg aan de beurt, meestal wordt de eerste echo rond 8 weken gedaan.

7 maanden geleden

Reactie op sk1994

Ik heb hem ook woensdag! Ik ben dan ongeveer 7+2! Ik vind t ook zoo spannen ...
Om 11 uur!

7 maanden geleden

Reactie op lizzi25

Ik ook om 08:45 gelukkig al! Heb in augustus een miskraam gehad met 9+4 na ...
Het ergste is inderdaad dat je zelfs na een goede echo geen zekerheid hebt! Maar een goede echo na 8 weken geeft wel veel hoop ☘️

7 maanden geleden

Ik mag donderdag de 14e! Echt aan het aftellen…. Pff ben dan 7+4 ongeveer

7 maanden geleden

Vraagje: zijn er meerdere die bij hun eerste afspraak een potje urine in moeten leveren? Ik kreeg een brief waarin dit aangegeven stond, maar geen potje erbij dus moet ik nog even regelen.... vindt het wel apart, bij mijn eerste nooit gedaan.

7 maanden geleden

Reactie op Baby22072020

Vraagje: zijn er meerdere die bij hun eerste afspraak een potje urine in mo ...
Nee ik ken dit ook niet, ik hoef het iig niet te doen

7 maanden geleden

Morgen d-day! Houden we elkaar op de hoogte? Succes allemaal 😘🙏🏼

7 maanden geleden

Ik heb morgen 10.15 echo. Volgens eigen berekeningen dan 8+1 zo benieuwd.

7 maanden geleden

Ik heb m ook morgen, en ook 8+2 :-)

7 maanden geleden

Succes allemaal! Ik moet nog een dagje langer geduld hebben🥰

7 maanden geleden

Heb veel last van insomnia dus al om 5 uur wakker... nog 6 uurtjes tot de echo 😅