7 Reacties

7 maanden geleden

Komt waarschijnlijk ook door het weekend en kerst. Anders was het 8+ geweest. Voordeel is dat ze wel iets meer kunnen zien

7 maanden geleden

Ik heb de eerste pas op 5 januari wanneer ik 12w+2d ben (woon in denemarken). De nekplooi scan. Het duurt lang maar ik vind een vroege scan eng omdat de kans op een miskraam dan nog zo groot is. Ik lees hier op het forum ook heel veel verhalen over goede eerste scans en dat het dan mis gaat of dat de baby kleiner is dan gedacht. Lijkt me stressvol!

7 maanden geleden

Ik heb morgen mijn eerste echo met 8w5d. Donderdag ben ik als het goed is 9 weken

7 maanden geleden

Reactie op Yunaw

Ik heb de eerste pas op 5 januari wanneer ik 12w+2d ben (woon in denemarken ...
Inderdaad leuk dat er al meer te zien zal zijn maar ik heb dus zo goed als geen symptomen ( enkel vollere borsten en menstruatie die uit blijft) dus ik ga toch blij zijn met die echo. Heb totaal niet de indruk dat alles goed is ofzo

7 maanden geleden

Reactie op Kyara1403

Inderdaad leuk dat er al meer te zien zal zijn maar ik heb dus zo goed als ...
Ik had tot 8 weken geen symptomen, nu iets meer dan 10 weken en nu begint het pas echt. Maar echt 2 goede echo’s gehad, en bij de termijnecho zelfs een super beweeglijk kindje al. Geeft je hopelijk wat rust! 😊

7 maanden geleden

Bij m’n vorige zwangerschap kreeg ik m’n eerste echo met 8+5 omdat ik dit vroeg, maar ze wilden eigenlijk pas met 9-10 weken inplannen. Nu met 8+0 eerste echo gehad. Verschilt per praktijk.

7 maanden geleden

Reactie op Kyara1403

Inderdaad leuk dat er al meer te zien zal zijn maar ik heb dus zo goed als ...
Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook! Ik zou zeggen, geniet ervan haha! Waarschijnlijk is alles gewoon in orde ❤️