7 Reacties
2 maanden geleden
Herkenbaar, maar de krampen/buikpijn was bij mij niet te vergelijken met normale menstruatiekrampen.
2 maanden geleden
Ik had dit ook, en toen een week later begon het met helderrood, wat verder ging in echt heftige menstruatie (bij bijna elke stap voelde ik het stromen, sorry, tmi😂). Vooral van zitten naar staan erg. Nu op dag 8, maar lijkt gestopt te zijn nu!
2 maanden geleden
Sinds vorige week dacht ik dat het weer gewone menstruatie zou zijn maar was 4 dagen donker en nu pas paar dagen helderrood maar ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren.
Het is heel anders dan wat ik voorheen had, langer etc het is redelijk veel maar voel verder niks , ja 1x na het niezen...🤣😅
2 maanden geleden
Ik heb dit ook! Het begon met roze bloedverlies en nu is dat gestopt en lijkt het gelig wat eruit komt 🤨 weet iemand wat dit kan zijn?
2 maanden geleden
Ik ben vandaag 8 weken geleden bevallen, begin vorige week 3 dagen achter elkaar n druppeltje verloren en toen dacht ik dat het wel zou beginnen, maar sinds die tijd niks meer gebeurd, wel buikpijn etc gehad, heel irritant dit, als het dan toch moet komen dan komt het nu maar ook haha, geef trouwens kv. Bij mijn eerste was ik net voor de 2 maanden voor het eerst ongesteld… dus dat zou nu ongeveer zijn maar opeens is er geen spoor meer te bekennen.. op internet zie je overal 6 weken staan maar blijkbaar werkt mijn lichaam in theorie dus niet zo, bloed irritant! Om in dezelfde term te blijven haha