10 Reacties

2 maanden geleden

Ja bij mij duurde het 12 dagen... hopelijk niet elke keer zo馃ぃ馃槄

2 maanden geleden

Reactie op DemiJJ

Ja bij mij duurde het 12 dagen... hopelijk niet elke keer zo馃ぃ馃槄
Mag hopen van niet. Vind het best lang duren nu. Morgen ook nog gesprek met de gynaecoloog voor na de bevalling, ben benieuwd wat zij er van vind.

2 maanden geleden

Ik ben 9 weken geleden bevallen met een keizersnede. Ben nog aan het wachten op mijn menstruatie.. door borstvoeding kan het langer duren, klopt dit?馃

2 maanden geleden

Reactie op Yassira99

Ik ben 9 weken geleden bevallen met een keizersnede. Ben nog aan het wachte ...
Ja zeker! Ik heb mijn eerste dochter 15,5 maand bv gegeven. Ik werd pas voor de eerste keer ongesteld toen zij 11,5 maand was.

2 maanden geleden

Reactie op Yassira99

Yep, dat klopt!

茅茅n maand geleden

Reactie op Yassira99

Ja dit klopt dit vroeg mijn gyneacoloog ook aan me maar ze wil me toch even zien.

茅茅n maand geleden

Reactie op Daar

Ja zeker! Ik heb mijn eerste dochter 15,5 maand bv gegeven. Ik werd pas voo ...
Pff jaloers! Ik geef borstvoeding en ben nu na 6 weken alweer ongesteld (ik vermoed dat het nog sneller was namelijk hiervoor ook al met 3/3,5 week een bloeding gehad die erg op een menstruatie incl. symptomen leek terwijl ik al een week gestopt was met vloeien. Wat een drama.

茅茅n maand geleden

Ja kan wel lang duren inderdaad. Hier na 8 wkn nog niks..dus we wachten af. Wel benieuwd of ze de spiraal gaan plaatsen als er nog geen menstruatie is geweest, weet iemand van jullie dit misschien?

茅茅n maand geleden

Hier hetzelfde alleen nu de eerste dag ongesteld, vraag me wel af of ik al tampons/menstruatiecup mag gebruiken. Hoe doen jullie dat?

茅茅n maand geleden

Reactie op Momtobe082024

Ja kan wel lang duren inderdaad. Hier na 8 wkn nog niks..dus we wachten af ...
Bij bv doen ze dit wel ik heb mijn afspraak al staan