23 Reacties

4 maanden geleden

dit heb ik dus ook!! Ik ben vandaag uitgerekend en moet zo naar de verloskundige nog voor controle… ik ben heel benieuwd

4 maanden geleden

Bij de eerste voelde ik me de dag voor de bevalling anders, kan ook niet echt omschrijven hoe haha gewoon anders. Toen in de loop van de ochtend waren m'n vliezen mn gebroken. Wist ik eerst ook niet zeker want kwam in kleine beetjes. Eind van de middag begonnen de weeën maar heel zacht en ging snachts pas doorzetten. volgende ochtend tegen 11 uur bevallen

4 maanden geleden

Gek he, het is inderdaad niet goed te omschrijven.

4 maanden geleden

Ik had dit net helemaal niet. Voelde me de hele dag kiplekker en ik was stomverbaasd dat ik enkele uren later aan het bevallen was 😂

4 maanden geleden

Ik heb dit nu ook een beetje, al twee nachten slecht geslapen en ook misselijk, last van mijn darmen en ook soort buikpijnachtig vaag gevoel. Hopelijk is dit een voorteken ... mag wel gaan gebeuren van mij 😅

4 maanden geleden

Ik heb sinds gisteravond krampen, vanmorgen wat bloedverlies, en nu de hele dag al die menstruatie pijn, maar nog niks dat doorzet. Af en toe wat scherpe steken. Ben er best een beetje onrustig van. Dus herkenbaar! Hopelijk zet het gauw door. #40+4

4 maanden geleden

Ik zei de avond voor m’n bevalling ook tegen m’n man, ik voel me raar, maar kan niet uitleggen hoe en waarom. Was onrustig en afwezig. Af en toe moest hij ook dingen vaker herhalen omdat ik het gewoon niet helemaal registreerde als hij wat zei. Mijn weeën begonnen die nacht rond 3u.

3 maanden geleden

Ik heb echt PRECIES hetzelfde!

3 maanden geleden

Uurtje geleden in slaap gevallen op de bank, voelde me ineens beetje alsof je griep krijgt en wat rare pijn in m’n buik. Werd net ineens wakker door een raar gevoel en alsof ik aan het plassen was, gerend naar de Wc. Ja hoor vliezen gebroken en net zoals in een film knalde het er uit🤞🏻🥳

3 maanden geleden

Reactie op rhnv

Uurtje geleden in slaap gevallen op de bank, voelde me ineens beetje alsof ...
Ooo spannend, heel veel succes. En hopelijk volgen wij ook snel 😁

3 maanden geleden

Reactie op rhnv

Uurtje geleden in slaap gevallen op de bank, voelde me ineens beetje alsof ...
Spannend!!! Succes

3 maanden geleden

Ik heb gister zo’n dag gehad, had een gek voorgevoel ook wel een beetje emotioneel of zo. Vannacht ook even krampen gehad maar helaas niet doorgezet.. 40+5 nu. Word een klein beetje moedeloos er van😪

3 maanden geleden

Reactie op JenV1992

Ik heb gister zo’n dag gehad, had een gek voorgevoel ook wel een beetje emo ...
Hmm ja je denkt wel gelijk: Nu gaat het beginnen! Frustrerend als het dan niet doorzet! Ik ben ook 40+5, dus hoop dat het toch snel op gang komt, ook voor jou en de rest 🤞

3 maanden geleden

Bij mij zijn de vliezen net gebroken. Heb enorm maagzuur dus slapen zal wel niet meer lukken, nog geen weeën dus nu nog rustig afwachten, maar het begin is er!

3 maanden geleden

Spannend!

3 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Bij mij zijn de vliezen net gebroken. Heb enorm maagzuur dus slapen zal wel ...
Oehhh spannend!!!

3 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Bij mij zijn de vliezen net gebroken. Heb enorm maagzuur dus slapen zal wel ...
Hey hoe voel je je ?

3 maanden geleden

Wat jij allemaal omschrijft ervaar ik dus precies zo. Was al aan het zoeken naar wat het kon zijn. Voel me een beetje vaag ook en kan er totaaaal niet van slapen.

3 maanden geleden

Reactie op rs2024

Hey hoe voel je je ?
Moe hihi, ben gisterochtend al bevallen.

3 maanden geleden

Reactie op Bloemke13

Moe hihi, ben gisterochtend al bevallen.
Gefeliciteerd!!!! Hier helaas nog steeds niets.. maandag met 41+2 word ik ingeleid klaar mee!